یزدی: مقصر اصلی شکست ما مقابل تراکتورسازی داور بازی بود/ در کارهای دفاعی بسیار ضعیف ظاهر شدیم

یزدی: مقصر اصلی شکست ما مقابل تراکتورسازی داور بازی بود/ در کارهای دفاعی بسیار ضعیف ظاهر شدیم

وبسایت رسمی فوتبالی-سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم داور در اعلام پنالتی اشتباه نکرده باشد چون مقصر اصلی شکست تیم ما مقابل تراکتورسازی داور بازی بود.

به گزارش وبسایت فوتبالی، داریوش یزدی در گفت‌وگویی، درباره باخت ۶ بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: همان طور که در گذشته گفته بودم تیم ما بسیار جوان است و این جوان بودن هزینه‌هایی دارد.

وی افزود: شاگردان من تا دقیقه ۲۰ بسیار خوب بازی کردند اما روی یک اشتباه دروازه ما باز شد و در گل دوم هم داور به اشتباه پنالتی اعلام کرد و منجر شد تا شیرازه تیم ما از هم بپاشد. امیدوارم داور در اعلام پنالتی اشتباه نکرده باشد چون مقصر اصلی شکست تیم ما داور بازی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه گفت: شاگردان من خوب بازی کردند و در روند بازی موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم اما متاسفانه به دلیل اتفاقاتی نتیجه را واگذار کردیم. ما شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم که بتوانیم نتایج را جبران کنیم و دل هوادارانمان را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: تیم ما در کارهای دفاعی در این بازی بسیار ضعیف ظاهر شد، باید در آینده چاره‌اندیشی کنیم که دیگر این اتفاقات تکرار نشود. امیدوارم شاگردانم بتوانند خیلی زود خودشان راپیدا کنند و به فکر بازی‌های بعدی باشند. این بازی باید فراموش و برای بازی‌های آینده تجربه شود. ۳ بازی آینده ما در اهواز برگزاری می‌شود و قصد داریم تا این روند را تغییر دهیم.

یزدی در مورد بازی پنجشنبه مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی خاطرنشان کرد: بازی در جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. ما به فکر برد مقابل صنعت نفت هستیم و متناسب با آن بازی برنامه داریم.