گیگز: لیورپول مدعی اصلی قهرمانی است

گیگز: لیورپول مدعی اصلی قهرمانی است

سایت رسمی فوتبالی - رایان گیگز، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که آمادگی تیم لیورپول ترسناک است و این تیم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است. 

به گزارش فوتبالی، تیم یورگن کلوپ آغازی بی نظیر در لیگ برتر داشته و گیگز که 13 عنوان قهرمانی با منچستریونایتد دارد، معتقد است که این تیم توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد. او به اسکای اسپرت گفت: " وقتی بازیکنانی چند سال در یک تیم باشند و بعد بازیکنانی جوانانی در کنار افرادی با تجربه مانند جردن هندرسون و جیمز میلنر قرار دهید، ترکیب خوبی به دست می آوردی. لیورپول در بعضی بازی ها عالی نبوده اما نتیجه گرفته که این کمی ترسناک است چون اگر قادر به انجام چنین کاری باشد یعنی آمادگی قهرمانی دارید. بنابراین تنها زدن 3 یا 4 گل کافی نیست بلکه باید در بعضی بازی ها تنها نتیجه را به سود خود رقم بزنید. "

گیگز اضافه کرد که منچسترسیتی و لیورپول مدعیان اصلی قهرمانی هستند و چلسی نیز ممکن است خطری جدی برای آنها باشد اما اشاره ای به نام مچستریونایتد در میان مدعیان نکرد. او اظهار داشت: " به نظر می رسد رقابت اصلی بین منچسترسیتی و لیورپول باشد هرچند نمی تواند از توانایی های چلسی چشم پوشی کرد. تنها دو سال قبل آنها قهرمان بودند و بازیکنانی داشتند که راه این کار را بلد بودند. لیورپول اینطور نبود اما باید از یک جا شروع کرد و عملکرد لیورپول تحسین برانگیز بوده است. بازی سیتی و لیون را دیدم. به نظر می آمد چیزی اشتباه است اما آنها برابر کاردیف عالی بودند. بنابراین آنها چیزی بین این دو بازی هستند.  عملکرد خوب چلسی را نیز نباشد فراموش کرد. "