دین‌محمدی: استقلال برای برد در دربی باید مشکل خط حمله‌اش را برطرف کند/ تبریزی در خط حمله تنهاست

دین‌محمدی: استقلال برای برد در دربی باید مشکل خط حمله‌اش را برطرف کند/ تبریزی در خط حمله تنهاست

وبسایت رسمی فوتبالی- هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که آبی‌پوشان برای پیروزی در دربی تهران باید مشکلات موجود در خط حمله‌شان را برطرف کنند. 

سیروس دین‌محمدی در مورد دربی روز پنجشنبه و شرایط استقلال در آستانه آن بازی گفت: استقلال بعد از شکست برابر السد و تساوی برابر نساجی، حالا نیاز مبرمی به پیروزی در دربی تهران دارد تا شرایط خود را تغییر داده و به روزهای خوبش نزدیک شود. البته استقلال در بازی با نساجی نمایش پرقدرتی نداشت و نتوانست به‌خوبی موقعیت گل ایجاد کند. اگر چنین شرایطی در بازی با پرسپولیس هم وجود داشته باشد قطعاً کار استقلال سخت خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که استقلال چقدر برای برد در دربی شانس دارد، تصریح کرد: استقلال تیم کوچکی نیست و بازیکنان خوبی هم دارد، ولی این تیم برای برد در دربی باید مشکل خط حمله‌اش را برطرف کند. در بازی‌های اخیر دیدیم که مرتضی تبریزی در خط حمله تنهاست و شاید فقط روح‌الله باقری در محوطه جریمه به تبریزی کمک می‌کند. استقلال باید با نفرات بیشتری حمله کند تا شانس گل زدن داشته باشد. اگر استقلال در دربی موقعیت ایجاد نکند، طبیعتاً نمی‌تواند به برد امیدوار باشد.

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در خاتمه اظهار داشت: من استقلال را دوست دارم و نمی‌خواهم الان انتقادی کنم که تیم با مشکل مواجه شود. همه ما حامی استقلال هستیم و امیدوارم که استقلال با برد در دربی هوادارانش را خوشحال کند. فقط امیدوارم استقلال از لحاظ بازی تهاجمی و ایجاد موقعیت گل، شرایط خوبی در زمین مسابقه داشته باشد.