ایوب کلانتری: تفاوت ما و تراکتورسازی زمین تا آسمان است

ایوب کلانتری: تفاوت ما و تراکتورسازی زمین تا آسمان است

وبسایت رسمی فوتبالی- ایوب کلانتری، هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف‌مان این است که در جدول یک جایگاه آبرومندانه را به دست بیاوریم.

به گزارش وبسایت فوتبالی، ایوب کلانتری در گفت‌وگویی درباره پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: این برد شاید برای برخی قابل پیش‌بینی نبود، ولی خوشبختانه در اهواز سه امتیاز مهم گرفتیم. زور ما زیاد به ذوب‌آهن نمی‌رسید به همین دلیل دنبال استفاده از تک موقعیت‌ها بودیم که خوشبختانه از ضربه پنالتی نهایت استفاده را بردیم. 

وی در واکنش به اینکه برخی استقلال خوزستان را جزو گزینه‌های سقوط می‌دانند، عنوان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شرایط یک تیم ممکن است با دو برد یا دو باخت تغییر کند و همه چیز عوض شود. ما تلاش می‌کنیم تا خوب امتیاز بگیریم و اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم. هدف‌مان این است که در جدول یک جایگاه آبرومندانه را به دست بیاوریم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر تراکتورسازی در هفته هشتم لیگ برتر تصریح کرد: تفاوت ما و تراکتورسازی زمین تا آسمان است. آنها واقعاً تیم خوبی دارند و هزینه‌های تراکتورسازی با ما قابل قیاس نیست. با این حال تلاش ما این است که از تبریز با امتیاز برگردیم و فکر می‌کنم می‌توانیم از تراکتورسازی امتیاز بگیریم.