داریوش یزدانی و دلیل توقف استقلال در قائمشهر: بازی قابل پیش‎بینی

داریوش یزدانی و دلیل توقف استقلال در قائمشهر: بازی قابل پیش‎بینی

سایت رسمی فوتبالی- استقلال خسته و تحت تاثیر از حذف در رقابت‌های آسیایی به مصاف نساجی رفت. 

سرعت بازیسازی از یک سوم دفاعی و میانه زمین همچنان مشکل اصلی تیم استقلال است. در بیش‌تر دقایق مسابقه بازیکنان این تیم حمایت با زاویه مناسب از بازیکن صاحب توپ را رعایت نکردند و در چنین شرایطی گردش توپ نه تنها به کندی و بصورت خنثی صورت می‌گیرد بلکه به حریف اجازه می‌دهد تا آرایش ایده ال دفاعی خود را شکل دهد و بازی تیم کامل قابل پیش بینی می شود. 

استقلال در مقابل حریفی به میدان رفت که میانه میدان را برای پرس انتخاب کرده بودند و  و اصول بازی دفاعی را بخوبی برای هشتاد دقیقه رعایت کردند. در فاز دفاعی و لحظه انتقال به دفاع استقلال عملکرد خوبی داشت. 

بازیکنان استقلال در یک سوم دفاعی حریف کاملا قابل پیش بینی حرکت می کردند و بندرت شاهد فرارهای مورب به عمق زمین بودیم تا دو خط دفاعی نساجی را به اشتباه وادار کنند. استقلال سه راه برای شکستن سد دفاعی نساجی داشت، بازیکنی که شجاعت حمل توپ در یک سوم دفاعی نساجی را داشته باشد، شوت از راه دور که هیچ یک از دو تقریبا انجام نشد. مورد آخر هم  استفاده از ضربات ایستگاهی بود. تنها در ده دقیقه پایانی استقلال صاحب شش ضربه کرنر شد که همه بصورت مستقیم ارسال گردید در حالیکه که شانس استفاده بهتر و کاربردی تر از این ضربات وجود داشت.

 استقلال در لیگ برتر باید انتظار رویارویی با حریفانی با این سبک از بازی را داشته باشد. منظم و فعال در فاز دفاعی و پر سرعت و پرشور در لحظه انتقال به حمله.