استقلال خوزستان یک - ذوب آهن صفر / ذوب هر چه زد به در بسته زد / استقلال یک حمله یک گل!

استقلال خوزستان یک - ذوب آهن صفر / ذوب هر چه زد به در بسته زد / استقلال یک حمله یک گل!

وبسایت فوتبالی-  دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در ادامه هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم رفته اند.

پس از حوادث تروریستی امروز صبح شهر اهواز این پیکار در میان تدابیر شدید امنیتی در ورزشگاه الغدیر در حال برگزاری است. تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به 50 نفر هم نمی رسد. در این بازی ذوب آهن بر توپ و میدان حاکم بود اما این شاگردان یزدی بودند که در پایان بازی موفق به کسب 3 امتیاز شیرین بازی شدند.

در این بازی ذ

استقلال خوزستان - ذوب آهن اصفهان

هفته هفتم لیگ برتر

شنبه 31 شهریور ماه 1397

اهواز، ورزشگاه الغدیر 


داور: سعید رحیمی مقدم

کمک داور: رحیم شاهین، امیر مبشر

داور چهارم: روح الله شریفی

ترکیب استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، احمد آل نعمه، وحید نامداری، وحید حمدی نژاد، رضا درویشی( 51- یونس دلفی) ، میثم کریمی، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، مهرداد پوراابوالقاسم و میثم شاه مکوندزاده 

سرمربی : داریوش یزدی

ترکیب ذوب آهن: محمد باقر صادقی، هادی محمدی، عارف غلامی، حمید بوحمدان، سید محمد حسینی( 78- قاسم حدادی فر)، محسن مسلمان، محمدرضا عباسی، مسعود ابراهیم زاده، میلاد شیخ فخرالدینی، ابوذر صفرزاده و فرناندو سیلوا 

سرمربی : امید نمازی

گل:

گل اول برای استقلال خوزستان:

میثم کریمی دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی: ضد حمله آبی ها منجر به خطای پنالتی شد که بازیکن این تیم یعنی میثم کریمی پشت توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 12 – اولین موقعیت جدی بازی برای ذوبی ها حاصل شد. ضربه کرنر مسلمان با ضربه سر مهاجم تیمش همراه شد تا توپ با فاصله کمی از بالای دروازه به اوت رود.

دقیقه 18 – ارسال یمان مبعلی از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر درویشی دروازه ذوبی ها را با خطر روبرو کرد اما این توپ توسط صادقی مهار شد. 

دقیقه 25 – فرناندو ماریون سیلوا در این لحظه از بازی پا به توپ وارد محوطه جریمه آبی ها شد اما ضربه آخرش کم جان بود و نتوانست دروازه میزبان را باز کند. 

دقیقه 31 – باز هم درویشی بازیکن ذوب آهن خطرناک ظاهر شد و شوت پرقدرتش سنگربان میزبان را به دردسر انداخت.

دقیقه 33 – ارسال بلند روی دروازه استقلالی ها خطرناک بود اما از بالای دستان پورحمیدی راهی اوت شد. 

دقیقه 44 – شوت دیدنی ذوبی ها از پشت محوطه جریمه روی دروازه تیم میزبان بسیار خطرناک ظاهر شد اما پورحمیدی این توپ را دفع کرد و پس از آن نیز حسینی نتوانست از توپ ریباند استفاده کند.

نیمه دوم:

دقیقه 46 – در همان شروع نیمه دوم ذوبی ها آهنگ دروازه میزبان را کردند و پیزی نمانده بود دروازه پورحمیدی را باز کنند.

دقیقه 50 – ذوب آهن تیم برتر میدان است. در این لحظه از بازی یک ضربه قیچی برگردان زیبا از سوی عباسی چیزی نمانده بود تا یک گل برای ذوبی ها داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد و توپ از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 79: یکی دو دقیقه بعد از میزبان باز هم ذوبی ها حملات خود را ادامه دادند. ارسال از جناح راست روی دروازه این تیم با خروج گلر استقلال روبرو شد و در ادامه ضربه سر مهاجم ذوب با اختلاف کمی به خارج رفت.

دقیقه 94: بهترین موقعیت برای ذوبی ها رقم خورد تا گل مساوی را بزنند. در این لحظه از بازی مهاجم خارجی ذوب با گلر حریف تک به تک شد اما پورحمیدی شجاعانه خودش را جلوی توپ ماریان سیلوا انداخت تا توپ پس از برخورد به بدنش راهی به چارچوب پیدا نکند.