کلوپ: هنوز برای سرزنش صلاح زود است

کلوپ: هنوز برای سرزنش صلاح زود است

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که هنوز برای صحبت با صلاح درباره موقعیت های از دست رفته وی بسیار زود است. 

به گزارش فوتبالی، کلوپ قصد دارد در بازی امروز برابر ساوتهمپتون به صلاح استراحت بدهد و ژردان شکیری را برای اولین بار در ترکیب ثابت قرمزپوشان قرار دهد. اما علیرغم تحسین شکیری توسط کلوپ، احتمالا بازیکن مصری که تا این جای فصل تنها 2 گل برای لیورپول به ثمر رسانده، امروز نیز در ترکیب اصلی این تیم قرار خواهد داشت. کلوپ درباره شکیری گفت: " همه شک را دوست دارند هرچند او زمان زیادی برای ما بازی نکرده است. این بیشتر اشتباه من بوده است تا او. او هرکاری کرده تا در ترکیب قرار بگیرد. من تصمیمات متفاوت تری داشتم اما مطمئنا خیلی زود نوبت او هم می رسد. "

انتقادات درباره عملکرد صلاح در این فصل آغاز شده اما کلوپ تاکید دارد که او بیشتر از هر زمان دیگری در حال تلاش و تمرین است. مربی لیورپول در این باره گفت: " محمد می داند که من در این لحظه از همیشه بیشتر از او راضی هستم. شکی وجود ندارد. من نمی خواهم از آنها مدافع بسازم اما باید در جایگاه درست قرار داشته باشند. او در فاز دفاعی هم عالی است و این در چنین بازی های بسیار مهم است بنابراین این همه چیز را درباره او توضیح می دهد. او واقعا برای در خدمت تیم بودن کاملا آماده است. "

کلوپ همچنین تاکید کرد که نیازی به صحبت با صلاح ندارد تا عصبانیت او به دلیل عدم گلزنی اش در این فصل کاهش یابد چون می داند که خیلی زود گلزنی او آغاز می شود. صلاح فصل گذشته 44 گل به ثمر رساند. کلوپ اضافه کرد: " هنوز برای فکر کردن راجع به چنین چیزهایی خیلی زود است. سال گذشته در 6 بازی 3 گل زده بود و امسال در 6 بازی 2 گل زده است. وای عجب بحرانی! بله او شانس هایی داشت که می توانست به گل تبدیل کند. اما سال گذشته نیز موقعیت هایی را از دست داد. هنوز برای بزرگ کردن این قضیه و سرزنش کردن مداوم او زود است. تا زمانی که عملکرد او مثل الان باشد همه چیز خوب خواهد بود. "