پیش بازی سپاهان - فولاد / امیر به استن رسید

پیش بازی سپاهان - فولاد / امیر به استن رسید

سایت رسمی فوتبالی – سپاهان برای نزدیک شدن به پدیده صدرنشین باید فولاد را ببرد.

به گزارش فوتبالی، قلعه‌نویی و شاگردانش با این که با ۱۰ امتیاز در رده سوم قرار دارند اما رسانه‌ها اعتقاد دارند که با هزینه‌هایی که این فصل برای سپاهان شده است، نتایج به دست آمده برای زردپوشان قابل قبول نیست. البته که برای چنین برداشت‌هایی شاید کمی زود باشد و قلعه‌نویی ثابت کرده است که تیم‌هایش همیشه جز مدعیان قهرمانی بوده‌اند. آن‌ها جام حذفی را هم با برد آغاز کردند اما نحوه بازی شاگردان قلعه نویی برابر شهرداری ماهشهر او را خیلی راضی نکرده بود و او بعد از بازی گفت که شاید برخی از بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار بدهد. باید دید در این هفته قلعه‌نویی از شاگردانش در تمرینات رضایت پیدا می‌کند و با همان نفرات به زمین می‌رود یا ترکیب تیمش را عوض می‌کند تا نشان دهد مصاحبه‌هایش بعد از پیروزی‌ها صرفا یک تاکتیک قدیمی شده برای ایجاد انگیزه نیست. سپاهان به همراه پرسپولیس تیم‌های بی‌شکست این فصل لیگ برتر هستند.

در سوی مقابل باشگاه فولاد خوزستان که فصل را با پورموسوی شروع کرد بعد از کش و قوس‌های فراوان او را اخراج و ایلی استن رومانیایی را به طور موقت جایگزین او کرد. استن قبل از بازی جام حذفی گفت که باید ذهنیت برد را در تیم ایجاد کنند و برای تیم او فرقی میان رئال مادرید و یک تیم لیگ دویی وجود نداشته باشد. تیم او مس شهر بابک را با هفت گل شکست داد تا به نوعی استن میخش را محکم کوبیده باشد. شاید بازی برابر سپاهان هم برای قضاوت در مورد کیفیت استن کمی زود باشد اما فرصت خوبی برای او است تا عیارش را نشان دهد. فولاد هشت امتیازی و در رده نهم قرار دارد.

چهره ویژه: بختیار رحمانی، در این یکی دو سال اخیر زیاد تیم عوض کرده اما همه بازیهای درخشان او را با پیراهن فولاد به یاد می آورند. حالا هم بختیار به فولاد رسیده و اگر قلعه نویی او را در ترکیب اصلی سپاهان قرار دهد باید منتظر نبرد تماشایی او با یاران سابقش در تیم خوزستانی باشیم. 

رتبه سپاهان: با ۱۰ امتیاز در رده سوم

رتبه فولاد: با ۸ امتیاز در رده نهم 

غایبان: سپاهان در این دیدار محروم ندارد اما سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان در این دیدار نیست، همچنین در تیم فولاد خوزستان پیمان شیرازی و عبدالله کرمی به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر نخواهند بود. ضمن اینکه برخی خبرگزاری ها از غیبت احتمالی سروش رفیعی در این دیدار خبر داده اند.

دیدار دو تیم ساعت 19.30 فردا در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.