گریزمان: در کنار مسی و رونالدو جز بهترین بازیکنان دنیا هستم

گریزمان: در کنار مسی و رونالدو جز بهترین بازیکنان دنیا هستم

سایت رسمی فوتبالی - آنتوان گریزمان درباره بهترین بازیکنان فوتبال در جهان صحبت کرده و مدعی شد که خودش نیز در کنار بازیکنانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، گریزمان سال 2018 را با درخشش پشت سر گذاشته است. او به اتلتیکو مادرید کمک کرد که در لیگ اروپا قهرمان شود و نقشی کلیدی در قهرمانی فرانسه در جام جهانی روسیه داشت. بسیاری این مهاجم را جز بهترین ها می دانند هرچه او توانست به جمع 3 نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن فیفا دست پیدا کند. رونالدو، لوکا مودریچ و محمد صلاح به عنوان 3 نامزد نهایی انتخاب شدند و لیونل مسی نیز علیرغم قهرمانی در لالیگا با بارسلونا موفق به حضور در این فهرست نشد. گریزمان پیش از این نیز ناراحتی خود از انتخاب نشدنش برای این جایزه و امیدواری اش برای دریافت توپ طلا را اعلام کرده بود. 

و حالا این بازیکن 27 ساله درباره جایگاه خود در بین بهترین بازیکنان جهان صحبت کرده است. گریزمان به آ اس گفت: " راه های متفاوتی برای تماشای فوتبال هست. روشن است که من بازیکنی متفاوت از کریستیانو رونالدو، مسی، نیمار یا امباپه هستم. جز بهترین ها هستم اما می توانم پیشرفت کنم. می خواهم تا جایی که ممکن است کامل باشم. من 50 گل به ثمر نمی رسانم اما سعی می کنم در حملات کمک کنم و در خدمت تیم باشم. فکر می کنم به جایگاه مسی و کریستیانو رسیده ام. می دانم بازیکنان دیگری نیز به زودی خواهند رسید. چیزی که وجود دارد تصاویری است که از خودم دارم و آنها را دوست دارم اما می دانم که می توانم بهتر باشم. می خواهم پیشرفت کنم، می خواهم پیروز باشم و می خواهم به همین روند ادامه دهم. "

آینده گریزمان موضوع اصلی بحث در بسیاری از خبرهای نقل و انتقالاتی بود. این بازیکن فرانسوی تصمیم گرفت علیرغم علاقه بارسلونا در پایتخت اسپانیا بماند. سرمربی گریزمان در اتلتیکو، دیه گو سیمئونه، بر این باور است که ستاره اش باید در فهرست نهایی دریافت جایزه بهترین بازیکن فیفا قرار می گرفت. او گفت: " او در سال گذشته بدون شک بهترین بازیکن جهان بود. بدون شک. "