الکساندر آرنولد: ثابت می کنیم یکی از بهترین تیم های اروپا هستیم

الکساندر آرنولد: ثابت می کنیم یکی از بهترین تیم های اروپا هستیم

سایت رسمی فوتبالی - ترنت الکساندر آرنولد باور دار که موفقیت های لیورپول این فرصت را به آنها می دهد تا خودشان را به عنوان یکی از بهترین تیم های اروپایی ثابت کنند. 

به گزارش فوتبالی، تیم یورگن کلوپ موفق شد شنبه شب در ویمبلی در دیداری حساس تاتنهام را با نتیجه 2 - 1 شکست دهد. گلزنی وینالدام و فیرمینو باعث شد تا لیورپول به رکورد 100 درصد پیروزی خود در بازی های این فصل لیگ برتر ادامه دهد. با این حال لیورپولی ها در هفته های پیش رو بازی های حساسی برابر پاری سن ژرمن، ناپولی و منچسترسیتی در پیش دارند. الکساندر آرنولد پس از پیروزی برابر تاتنهام در گفتگو با سایت رسمی باشگاه گفت: " می دانیم که بازی های سختی در پیش داریم. تا تعطیلات ملی بعدی در هر بازی باید به مصاف حریفانی برویم که در بهترین سطح ممکن فوتبال بازی می کنند. بنابراین نمایش خوب در هر هفته وظیفه ماست و باید نتایجی که می خواهیم به دست آوریم تا نشان دهیم که یکی از بهترین تیم های حال حاضر اروپا هستیم. بهترین تیم ها به زمین می روند و پیروز می شوند و این کاری است که ما امروز انجام دادیم. "

لیورپول روز سه شنبه در اولین بازی گروه سی در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد میزبان پاری سن ژرمن خواهد بود.