بازگشت درخشان دمبله؛ یک سال پس از مصدومیت

بازگشت درخشان دمبله؛ یک سال پس از مصدومیت

سایت رسمی فوتبالی - روز یکشنبه یک سال از مصدومیت عثمان دمبله در ورزشگاه آلفونسو پرز در دیدار برابر ختافه می گذرد و حالا این بازیکن بار دیگر به دوران اوج خود بازگشته است. 

به گزارش فوتبالی، مصدومیت در سپتامبر سال گذشته آغاز از دست رفتن یک فصل برای دمبله بود. او مجبور شد تحت عمل جراحی قرار بگیرد و سه ماه و نیم دور از میدان دور باشد. او به عنوان جانشین نیمار به بارسلونا آمد اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و مصدومیتی که گریبانگیر این بازیکن شد، کیفیتش را تحت تاثیر قرار داد. به نظر می رسید ارنستو والورده اعتماد خود را به این بازیکن از دست داده و برای تمام بازی های بزرگ او را نیمکت نشین می کند. باشگاه حتی گزینه فروش او را در این تابستان بررسی می کرد اما هیچ باشگاهی حاضر نشد با قیمت پیشنهادی 80 میلیون یورو او را به خدمت بگیرد. 

در چند بازی ابتدایی فصل شرایط به سرعت تغییر کرد و دمبله موفق شد 4 گل به ثمر برساند که 3 گل از این تعداد باعث پیروزی بارسلونا شدند. گل او در دیدار سوپرکاپ اسپانیا برابر سویا بسیار حیاتی بود و همچنین گل بسیار مهمی در دیدار برابر رئال وایادولید وارد دروازه حریف کرد. روز شنبه او در دیدار برابر رئال سوسیه داد بار دیگر به داد بارسلونا رسید. حالا او برای لیگ قهرمانان آماده است. سال گذشته دمبله تنها در 4 دیدار در این رقابت ها به میدان رفت که تنها در بازی برگشت برابر چلسی در ترکیب اصلی بود و موفق به گلزنی نیز شد. دمبله در بهترین شرایط خود پس از حضور در اسپانیا قرار دارد و به بازیکن کلیدی والورده تبدیل شده است. او بازیکن ثابت تیم شده و این جایگاه را با نمایش خیره کننده و گلزنی هایش به دست آورده است.