ذوب‎آهن 1 پدیده2 / یحیی، ذوب‎آهن و نمازی را دبل کرد

ذوب‎آهن 1 پدیده2 / یحیی، ذوب‎آهن و نمازی را دبل کرد

سایت رسمی فوتبالی -  پدیده در دقیقه 90 توانست گل دوم را به ذوب‎آهن بزند تا یحیی برای دومین بازی متوالی بتواند امید نمازی و تیم سابقش را شکست دهد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

به گزارش فوتبالی ذوب آهن با گل ابوذر صفرزاده خیلی زود از پدیده پیش افتاد. پدیده  تا دقیقه 27 تیم برتر میدان بوده اما تلاشهایش برای جبران گل خورده هنوز به جایی نرسیده و رشید مظاهری که به دلایل شخصی در اردوی جدید تیم ملی غایب بود به کمک مدافعان تیمش مانع گلزنی  خلعتبری و سایر بازیکنان پدیده شده است هر چند که نهایتا مقابل مدافعان این تیم تسلیم شد و پدیده در دقیقه 34 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا نتیجه حملات پرتعدادش را بگیرد. شاگردان خلعتبری حتی می توانستند نیمه اول را به عنوان تیم برنده به رختکن بروند اما ضربه چکشی امین قاسمی‎نژاد در دقیقه 46 به میلاد فخرالدینی خورد تا امید نمازی نفسی به راحتی بکشد.

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛ پنج‌شنبه: 97/05/22 ؛ ساعت 18:30
استادیوم: فولادشهر اصفهان
داور: موعود بنیادی‌فر؛ کمک‌ها: جلیل شعرانی، علی احمدی و روح‌الله شریفی/ ناظر داوری: سعید بطحایی.

 

اخطار: هادی محمدی از ذوب آهن

 ترکیب دو تیم برای بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:

ذوب‌آهن در این مسابقه با ترکیب رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی‌محمدی، میلاد فخرالدینی، مهران درخشان‌مهر، محمدزبیر نیک‌نفس(76- محسن مسلمان)، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، ابوذر صفرزاده، ماریون سیلوا (71- محمدرضا حسینی)و ادی گابریل هرناندز به مصاف پدیده می‌رود و امید نمازی ترجیح داده با نفرات اصلی در جام حذفی حاضر شود.

 در تیم پدیده مشهد هم یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مرتضی منصوری، رضا ناصحی(  دقیقه 81 امیر منصوریان)، مهران امیری، اکبر صادقی، سعید صادقی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و یونس شاکری از ابتدا بازی می‌کنند که یحیی گل‌محمدی هم تصمیم گرفته از بیشتر بازیکنان ثابت خود برابر ذوبی‌ها بهره ببرد.

شرح گل :

ذوب آهن 1 - پدیده صفر: هنوز بازی به دقیقه 2 نرسیده بود که صفرزاده سانتر خوب نیک نفس را با یک ضربه سر محکم دروازه یوسف بهزادی را باز کرد

ذوب‎آهن 1 - پدیده یک: سعید صادقی در دقیقه 34 با یک شوت محکم از داخل محوطه جریمه گوشه دروازه مظاهری را هدف قرار گرفت و بازی را به تساوی کشاند.

ذوب‎آهن 1 - پدیده 2: سانتر فوق العاده قاسمی نژاد به خوبی روی پای سعید صادقی نشست تا او با یک ضربه زیبا در دقیقه 90 گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

موقعیت های حساس نیمه دوم:

رشید مظاهری در دقیقه 53 دو بار جلوی گلزنی خلعتبری را گرفت. خلعت یکبار از روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه و بار دیگر از روی نقطه کرنر قصد باز کردن دروازه ذوب‎آهن را داشت.

دقیقه 59: روی پاس عرضی بسیار خوب خلعتبری، رضا ناصحی شانسش برای گلزنی را امتحان کرد که ضربه او با اختلاف زیادی از کنار دروازه ذوب به بیرون رفت.

دقیقه 79: پاس عمقی محسن مسلمان به مهران درخشان‎مهر رسید اما ضربه او از داخل محوطه جریمه پدیده با اختلاف کمی از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.