پایان فیلمبرداری " آبی به رنگ آسمان " با صدای رضا یزدانی در ورزشگاه آزادی

پایان فیلمبرداری " آبی به رنگ آسمان " با صدای رضا یزدانی در ورزشگاه آزادی

وبسایت رسمی فوتبالی- فیلمبرداری فیلم مستند آبی به رنگ آسمان دیشب در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.


به گزارش سایت فوتبالی، پس از بیست ماه و طی ضبط تصویربرداری فیلم " آبی به رنگ آسمان "به کارگردانی امیر رفیعی و با صدای رضا یزدانی و گروهش در ورزشگاه آزادی به پایان رسید.
این فیلم مستند که درباره باشگاه استقلال است برای اولین بار تصاویر و اسناد دیده ناشده از این تیم و اتفاق های حول و حوش استقلال را قبل و پس ازانقلاب بررسی کرده و با کارشناسان و بازیکنان و مربیان سابق استقلال گفت و گوهای جنجالی و دیدنی انجام شده است.
رضا یزدانی دیشب در ورزشگاه آزادی برای تیتراژ پایانی فیلم و همچنین موزیک ویدیو مربوط به آن با یک گروه حرفه ای ضبط انجام داده که این شیوه فیلمبرداری برای اولین بار در بزرگ ترین ورزشگاه ایران ایران انجام شد.


شهیار کبیری که ساخت کلیپ های بسیاری را در کارنامه دارد به همراه یونس سبزی مدیر تصویربرداری این بخش از کار را انجام دادند تا فیلم مستند باشگاه استقلال، با پایانی ویژه همراه باشد.
" آبی به رنگ آسمان "، همانطور که گفته شد پیرامون تاریخ باشگاه استقلال یا تاج سابق تهران از زمان تاسیس تا به حال است که (به ترتیب ورود در فیلم) ستاره هایی مثل همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان و رضا یزدانی را به عنوان بازیگر در این مستند داستانی همراه خود دارد و بیش از هفتاد تن بزرگان مجموعه استقلال تهران آنها را همراهی می کنند. خشایار الوند نویسنده فیلم است و رضا تاری وردی تدوین آن را انجام می دهد.
این فیلم در جشنواره فجر امسال شرکت می کند و باید دید که پروانه نمایش برای چه زمانی صادر می شود.