سیمئونه: گریزمان بهترین بازیکن جهان است

سیمئونه: گریزمان بهترین بازیکن جهان است

سایت رسمی فوتبالی - دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، معتقد است که آنتوان گریزمان در طول 12 ماه گذشته بهترین بازیکن جهان بوده و باید برای جایزه بهترین بازیکن فیفا انتخاب می شد. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو، لوکا مودریچ و محمد صلاح سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین بازیکن فیفا شدند اما جای خالی چند بازیکن از جمله لیونل مسی از بارسلونا و آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید در این فهرست دیده می شود. برنده این جایزه روز دوم مهرماه در مهمانی فیفا به همین مناسبت اعلام خواهد شد. 

گریزمان سال گذشته فصل بسیار خوبی را با اتلتیکو پشت سر گذاشت و توانست با دو گل خود در دیدار فینال برابر مارسی که با پیروزی 3 - 0 اتلتیکو مادرید همراه بود، این تیم را به قهرمانی در لیگ اروپا برساند. بازیکن فرانسوی همچنان در جام جهانی 2018 روسیه 4 بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرد و به فرانسه کمک کرد برای دومین بار در طول تاریخ جام قهرمانی جهان را بالای سر ببرد. سیمئونه باور دارد که گریزمان باید در میان نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن فیفا حضور داشته باشد. 

او گفت: " او بدون شک در سالی که گذشت بهترین بازیکن جهان بود. بدون شک. "

گریزمان نیز اعتقاد دارد که می توانست جز 3 نفر نهایی نامزدها باشد. او هفته پیش در این باره اظهار داشت: " اگر سال 2016 را با امسال مقایسه کنید می بینید که من باید در جمع 3 نفر نهایی حضور داشته باشم. در سال 2016 من در دو فینال بازنده بودم و در این فهرست حضور داشتم اما امسال در 3 فینال برنده بودم. این بی عدالتی نیست اما در تعجب هستم که چه کار بیشتری می توانستم انجام دهم. من 3 جام قهرمانی بردم و در زمان های حیاتی به تیم هایم کم کردم اما این من نیستم که رای می دهم. هرچقدر بیشتر به این اتفاق نزدیک می شویم بیشتر به آن فکر می کنم. توپ طلا یک جایزه ارزشمند است و بالاترین جایزه فردی است که یک نفر می تواند به آن دست پیدا کند. "

سیمئونه همچنین باور دارد که عدم انتخاب جان اوبلاک در میان نامزدهای بهترین دروازه بانان نیز ناحقی بوده است. او اضافه کرد: " اوبلاک بهترین است یا حداقل جز 3 دروازه بان برتر اروپاست. عدم حضور او در این فهرست از اعتبار آن کم می کند. "