رودیگر: مسی و هازارد بهترین بازیکنان دنیا هستند

رودیگر: مسی و هازارد بهترین بازیکنان دنیا هستند

سایت رسمی فوتبالی - از نظر آنتونیو رودیگر با وجود این که رونالدو برنده توپ طلای 2017 شد اما مسی و هازارد بهترین بازیکنان دنیا هستند. 

به گزارش فوتبالی، رودیگر باور دارد که لیونل مسی حتی از هم تیمی او در چلسی، ادن هازارد، نیز بهتر است. هازارد از زمان پیوستن به چلسی در سال 2012 ستاره این تیم لندنی بوده اما نتوانست سلطه دو نفر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر توپ طلا را بشکند. با وجود انحصار جوایز در اختیار کریستیانو رونالدو در یک سال اخیر، رودیگر آلمانی معتقد است که لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است و نزدیک ترین تعقیب کننده او ادن هازارد است.

رودیگر در پاسخ به سوالی درباره وظیفه کنترل کیلیان امباپه در دیدار برابر فرانسه در لیگ ملت های اروپا گفت: " امباپه به شکلی باورنکردنی سریع و بسیار خوب است. برای متوقف کردن او باید به صورت تیمی کار کنید چون اگر تنها باشید فقط می توانم برایتان آرزوی موفقیت کنم! از نظر من بهترین بازیکن دنیا مسی و پس از آن هازارد است. "

مدافع تیم چلسی معتقد است که آغاز قدرتمندانه فصل توسط ادن هازارد و بازگشت سریع او از تعطیلات پس از جام جهانی باعث شد تا نقشی کلیدی در چهار برد متوالی تیم مائوریزیو ساری در آغاز لیگ داشته باشد.

او اظهار داشت: " صادقانه باید بگویم که از عملکرد خوب خودمان شگفت زده شدم چون بازیکنانی مانند انگولو کانته و ادن هازارد بازی سختی در جام جهانی داشتند و دیر به تمرینات اضافه شدند. آنها در آمادگی خوبی بودند و این تحسین برانگیز است. "

رودیگر از فوتبال خود در چلسی لذت می برد و سبک مائوریزیو ساری را به شیوه بازی آنتونیو کونته ترجیح می دهد.