حمایت جانانه بازیکن سابق منچستریونایتد از سرجیو راموس

حمایت جانانه بازیکن سابق منچستریونایتد از سرجیو راموس

سایت رسمی فوتبالی - گری نویل پس از دیدار شب گذشته اسپانیا و انگلیس و هو شدن سرجیو راموس توسط هواداران انگلیسی از این بازیکن حمایت کرد. 

به گزارش فوتبالی، دیدار دیشب دو تیم اسپانیا و انگلیس در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا اولین حضور سرجیو راموس در خاک انگلیس پس از درگیری با محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا در خرداد ماه بود. این درگیری باعث مصدومیت بازیکن مصری از ناحیه کتف و خروجش از زمین در نیمه اول شد. راموس هفته گذشته در مراسم قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان به شوخی روی شانه صلاح ضربه ای زد. و هواداران لیورپول در طول چند ماه اخیر هرگز این مدافع را نبخشیده و تاکید داشتند که او از روی عمد اقدام به مصدوم کردن ستاره تیم آنها کرده است. 

هواداران لیورپول معتقد هستند که راموس از عمد صلاح را مصدوم کرده است

این بازیکن 32 ساله شب سختی را در ویمبلی گذراند و هر بار که توپ به او می رسید، فریاد هواداران از گوشه گوشه ورزشگاه شنیده می شد. اما گری نویل از او دفاع کرد و به انتقاد از رفتار هواداران در جریان بازی پرداخت. او گفت: " تک تک کسانی که شب گذشته راموس را هو کردند دوست دارند که او بازیکن تیمشان باشد. او بهترین شخصیت را دارد و این در زمانی است که تیم ها فاقد رهبر هستند. او حضور بسیار پررنگی در زمین فوتبال دارد. هرچقدر بیشتر هو شود، بیشتر سعی می کند توپ را به دست آورد. فکر می کنم او از این کار لذت می برد. "

راموس شب گذشته حضور بسیار تاثیرگذاری در ترکیب تیم لوییس انریکه داشت و به مهاجمان انگلیس اجازه نزدیک شدن به دروازه اسپانیا و گلزنی در این دیدار را نداد. این بازیکن پیش از بازی نیز تایید کرده بود که انتظار استقبال گرمی از هواداران انگلیسی ندارد: " من چندان نگران این موضوع نیستم. هرگز نمی خواهم یک همکار را در زمین مصدوم کنم. کاملا می دانم که آن شب چه کار کردم. می دانم که هواداران انگلیسی با بازیکنان طوری که شایسته آنهاست رفتار می کنند و درباره این موضوع نگرانی ندارم. "