لیست خرید زیدان در منچستریونایتد لو رفت

لیست خرید زیدان در منچستریونایتد لو رفت

سایت رسمی فوتبالی – زین الدین زیدان که یکی از پرافتخارترین مربیان تاریخ لیگ قهرمانان با سه جام است (فقط باب پیسلی و آنچلوتی مثل او سه بار قهرمان شده اند) منتظر تماس مدیران منچستریونایتد است تا تیم بحران زده ژوزه مورینیو را تحویل بگیرد.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که اد وودوارد، نایب رئیس باشگاه منچستریونایتد اصرار دارد که شیاطین سرخ همچنان از مورینیو حمایت می کنند اما به نظر می رسد که زیدان تبدیل به اصلی ترین گزینه هدایت تیم انگلیسی شده است. به همین خاطر زیدان هم لیستی از بازیکنان مورد نظرش برای حضور در منچستریونایتد را تهیه کرده و آنها را به دست مدیران یونایتد رسانده است.

تیاگو آلکانتارا

تونی کروس از رئال مادرید، تیاگو آلکانتارا از بایرن مونیخ، خامس رودریگز (که فعلا قرضی از رئال به بایرن رفتهَ) و ادینسون کاوانی از پاریسن ژرمن لیست خرید زیدا نبرای تیم انگلیسی را تشکیل می دهند.

زیدان از حضور در لیگی نظیر لیگ انگلیس برای مربیگری استقبال کرده و منچستریونایتد می تواند مقصد مناسبی برای او باشد

این روزها زیدان تبدیل به داغ ترین بحث میان بازیکنان و مدیران منچستریونایتد شده است و اگر قرار به اخراج مورینیو باشد، زیزو محتمل ترین جانشین برای وی خواهد بود. مربی پرتغالی شروع ضعیفی در لیگ برتر داشته است و اخراج وی دور از انتظار نخواهد بود.