نمایش درخشان ادن هازارد در پیروزی قاطع بلژیک

نمایش درخشان ادن هازارد در پیروزی قاطع بلژیک

سایت رسمی فوتبالی - ادن هازارد در بازی شب گذشته تیمش در برابر اسکاتلند که با نتیجه 4 - 0 به سود بلژیک به پایان رسید، نمایش بسیار درخشانی داشت. 

به گزارش فوتبالی، خوشحالی ادن هازارد برای تمام کسانی که عملکرد این وینگر را تا این جای فصل در چلسی دیده اند واضح و آشکار است. 

به نظر می رسد این بازیکن تیم ملی بلژیک دوره جدیدی از زندگی حرفه ای خود را تحت هدایت مائوریزیو ساری آغاز کرده است و عملکرد چشمگیر و درخشانی در این فصل از خود به نمایش گذاشته است. 

هازاد در تابستان امسال پس از گذراندن یک فصل سخت با آنتونیو کونته قصد داشت از چلسی جدا شود. 

با این حال با حضور ساری در این تیم آزادی عمل بیشتری پیدا کرد و به نظر می رسد به سطح آرمانی خود برای چلسی و تیم ملی کشورش بازگشته است. 

بلژیک پس از کسب مقام سومی در جام جهانی با استقبال قهرمانانه ای در خاک کشورش روبرو شد و به نظر می رسد که پس از جام جهانی 2018 همچنان در سطح بالایی از آمادگی قرار دارد. آنها موفق شدند با 4 گل از سد اسکاتلند بگذرند. 

هازارد یکی از گلزنان دیدار دیشب بلژیک و اسکاتلند بود. او یک ضربه تمام کننده باورنکردنی با پای چپ خود به توپ زد و دروازه اسکاتلند را باز کرد. 

روملو لوکاکو پیش از هازارد گل اول بلژیک را به ثمر رسانده بود. دو گل بعدی میچی باتشوایی نیز باعث شد که بلژیک در شبی خوب از سد اسکاتلند بگذرد.