امیدواری استقلال به ایفمارک برای فرار از شکایت دردسرساز

امیدواری استقلال به ایفمارک برای فرار از شکایت دردسرساز

سایت رسمی فوتبالی - یازالده گومز، بازیکن پرتغالی که شکایتی علیه استقلال به فیفا مطرح کرده به احتمال فراوان در این پرونده بازنده خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اگر چه تازه مشخص شده که مدیران سابق باشگاه استقلال چه خطای بزرگی را در قبال این بازیکن انجام داده‌اند و بی دلیل نامه‌ای که شکل قرارداد داشته را در اختیار این بازیکن گذاشته‌اند تا دست این بازیکن برای شکایت از استقلال باز باشد اما واقعیت این است که یازالده با استناد به پرونده‌های پزشکی‌اش بازنده این دعوا خواهد بود.

روزی که یازالده به ایران آمد بلافاصله به مرکز پزشکی ورزشی ایفمارک منتقل شد تا میزان آسیب‌دیدگی‌اش مشخص شود. در آزمایش‌هایی که از این بازیکن گرفته شد، مشخص گردید که نامبرده با مصدومیت شدید از ناحیه همسترینگ زانو مواجه است. به این ترتیب باشگاه استقلال از جذب یازالده خودداری کرد. وضعیت این بازیکن در تیم بعدی‌اش در لیگ پرتغال نیز نشان دهنده اثبات مصدومیت او است. یازالده با استناد به آماری که از او منتشر شده 168 دقیقه در تیم بلننسس پرتغال بازی کرده که این موضوع می‌تواند آزمایش‌های صحیحی که در ایفمارک از این بازیکن گرفته شده را تایید کند.

البته اسناد مصدومیت این بازیکن در اختیار مسوولان باشگاه استقلال هست و اگر آنها دست بجنبانند و ماجرا را جدی بگیرند می‌توانند با ارائه همین اسناد مصدومیت، فیفا را مجاب به صدور رای به نفع باشگاه استقلال کنند. با توجه به تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال، مدیران کنونی باید پیگیر ماجرا باشند تا باشگاه بیش از این متضرر نشود.

هر چند که سکوت افتخاری و توفیقی درباره این ماجرا در نوع خود بسیار شگفت انگیز است. این دو که مدت زمان طولانی در باشگاه استقلال فعال بودند، با افشای ماجرای قرارداد اشتباهی که برای یازالده ارسال کرده بودند، سیاست سکوت در پیش گرفته‌اند و هیچ صحبتی درباره این ماجرا نمی‌کنند.