اعتراض باشگاه استقلال به حکم کمیته استیناف در فیفا و دادگاه CAS

اعتراض باشگاه استقلال به حکم کمیته استیناف در فیفا و دادگاه CAS

وبسایت فوتبالی-  باشگاه استقلال تهران به زودی به رای بازی سوپرجام اعتراض خواهد کرد. 

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال دقایقی پیش رای خود در مورد بازی سوپرجام را علنی کرد تا آبی های پایتخت بازنده این پیکارِ برگزار نشده باشند. از همین رو باشگاه استقلال تهران اعلام کرده که به زودی به این رای اعتراض خواهد کرد تا به دنبال احقاق حق خود در این موضوع باشد.

البته بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال و همین طور آئین نامه برگزاری مسابقات، استقلالی ها از شانس بالایی برای تغییر رای کمیته استیناف برخوردار نیستند و به نظر نمی رسد آنها در این زمینه به توفیقی دست یابند. با این حال امیر حسین فتحی از مدت ها قبل به هواداران استقلال وعده داد بود در صورت بازنده شدن تیمشان در سوپرجام از مراجع قانونی دیگر پیگیر این موضوع باشد.هنوز مشخص نیست اعتراض آتی آبی ها، حکم تیری در تاریکی را دارد یا آنها واقعا در تلاشند رای کمیته استیناف را تغییر دهند.

حاجیلو مدیراجرایی استقلال هم خبر داده که استقلالی ها در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده اند حاضرند در هر مکان و هر تاریخی که پرسپولیسی ها بخواهند دیدار سوپرجام را با آنها برگزار کنند.

گفتنی است طبق رای کمیته استیناف نتیجه بازی سوپرجام سه بر صفر به سود تیم پرسپولیس شد و استقلالیها علاوه بر باخت مبلغ 50 میلیون تومان نیز جریمه شدند.