اشتباهات مدیریت سابق استقلال یکی یکی نمایان می‌شود/ مصدومیت و 168 دقیقه بازی سرنوشت بازیکنی که آبی پوش نشد

اشتباهات مدیریت سابق استقلال یکی یکی نمایان می‌شود/ مصدومیت و 168 دقیقه بازی سرنوشت بازیکنی که آبی پوش نشد

وبسایت رسمی فوتبالی- بازیکنی که به دلیل مصدومیت با باشگاه استقلال قرارداد نبست بعد از عدم ناکامی در عقد قرارداد با این باشگاه در 4 بازی برای تیم جدیدش آن هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته است.

           

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، یازالده گومز پینتو مهاجم پرتغالی که در بهمن ماه سال گذشته برای شرکت در تست‌های پزشکی باشگاه استقلال به تهران آمده بود به دلیل مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ داشت مورد تائید این باشگاه قرار نگرفت. وی بعد از شرکت در تست‌های پزشکی ایفمارک و پاسخ منفی باشگاه استقلال راهی کشورش شد اما عجیب‌تر اینجا است که وی بدون حتی یک جلسه تمرین از این باشگاه شکایت کرده است.

  

گومز پینتو بلافاصاله بعد از ترک ایران  و ناکامی در عقد قرارداد با باشگاه استقلال در تاریخ 96/11/11 به تیم بلننسس پرتغال که در لیگ دسته اول کشورش حضور دارد پیوست اما جالب اینجا است که این بازیکن به دلیل مصدومیت کلا در نیم فصل دوم لیگ این کشور فقط در 4 بازی و البته نه به صورت کامل به میدان رفته است.

  

مهاجم پرتغالی که در تست های ایفمارک مصدومیت سنگین وی از ناحیه همسترینگ مشخص شده بود در تیم جدید خود تنها در 2 مسابقه ابتدایی بعد از عقد قرارداد به میدان رفت و سپس غیبتی 6 هفته ای در ترکیب تیمش داشت چون یا روی نیمکت نشست و یا در لیست 18 نفره قرار نداشت. بازیکن مورد نظر بعد از ۶ هفته غیبت دوباره  در ۲  بازی برای تیمش به میدان رفته و البته به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ یعنی همان ناحیه‌ای که ایفمارک تائید کرده بود خانه نشین شد و همانطور که در تصویر زیر مشخص شده وی 4 هفته پایانی را هم از دست داده است. یعنی یازالده از 15 بازی نیم فصل دوم تیمش در مجموع فقط 168 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است!  همین اتفاق نشان می‌دهد مسئولان قوت باشگاه استقلال چه اشتباهی در مورد این بازیکن مرتکب شده‌اند.

  

  

اگر چه مسئولان وقت استقلال با این بازیکن از نظر خود قرارداد امضا نکردند اما نحوه ارتباط گیری و پیشنهادی که به وی به صورت مکتوب ارائه کردند بهانه را دست بازیکنی دادند که وی حالا خواهان غرامت 6 میلیاردی ( با نرخ ارز امروز) شده است.با این شرایط و با توجه به آسیب دیدگی بازیکن نامبرده مشخص نیست یازالده که در کشور خودش هم کارایی لازم را نداشته  توسط چه شخصی به مسئولان استقلال معرفی کرده بود. 

  با این شرایط مسئولان باشگاه استقلال باید با ارائه مستنداتی مثل تست‌های پزشکی ایفمارک که مورد تائید دادگاه‌های بین المللی است از حق این باشگاه در قبال بازیکن پرتغالی دفاع کنند.