پیتر اشمایکل: امباپه بهترین جایگزین برای رونالدو و مسی است

پیتر اشمایکل: امباپه بهترین جایگزین برای رونالدو و مسی است

سایت رسمی فوتبالی - پیتر اشمایکل، دروازه بان سابق منچستریونایتد، معتقد است که ستاره پاری سن ژرمن، کیلیان امباپه، بهترین بازیکنی است که می تواند پس از خداحافظی رونالدو و مسی از فوتبال، جای این دو بازیکن را پر کند.

به گزارش فوتبالی، امباپه یکی از نامزدهای فهرست جایزه پسر طلایی است و اگر موفق به کسب این جایزه شود، به اولین بازیکنی تبدیل می شود که دو بار موفق به کسب این عنوان شده است. 

به نظر می رسد این بازیکن 19 ساله خیلی زود تبدیل به یک فوق ستاره جهانی شود. 

با وجود سلطه رونالدو و کسی بر فوتبال جهان در سال های اخیر، اشمایکل نگرانی از بابت خداحافظی آنها از این ورزش ندارد. 

او معتقد است که امباپه می تواند در غیاب مسی و رونالدو به مدارج بسیار بالایی صعود کند. 

اشمایکل در گفتگو با سی ان ان گفت: " فکر می کنم همه می دانند که مسی و رونالدو در یک روز از جام جهانی کنار رفتند و امباپه در بازی با آرژانتین بی نظیر بود. سبک بازی او و دویدنی که منجر به خطای پنالتی شد. نحوه جا گذاشتن بازیکنان و نحوه رفتار او با توپ عالی است. ما همیشه می دانستیم که او بازیکن خوبی است اما این که انقدر جوان باشی و چنین کارهای در یک بازی مهم انجام دهم به این معناست که او روی استیج آماده و گفته گوش کنید من حالا آماده هستم. فکر می کنم همه به او توجه می کنند تا عملکردش را ببینند. او جام جهانی خوبی را پشت سر گذاشت و فکر می کنم قطعا یکی از بازیکنانی است که پس از خداحافظی رونالدو و مسی در 5 سال یا 2 سال آینده، جای خالی آنها را پر می کند. "

اشمایکل همچنین معتقد است که لوکا مودریچ می تواند به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب شود. 

او در این باره اظهار داشت: " تنها دلیل این انتخاب این است که لوکا مودریچ در تک تک ابعاد قضاوت یک بازیکن خوب به طرز باوردنکردنی عالی بوده است. اول از همه تاریخچه حضور او در فوتبال عالی است. داستانی که می تواند از زمان کودکی خود و اتفاقاتش در دوران حرفه ای بگوید، او را به مردی جالب تبدیل می کند. اما کاری که در جام جهانی به همراه مربی و هم تیمی هایش کرد و نتیجه ای که برای کرواسی کسب کرد واقعا باورنکردنی است. او گلزنی می کرد، موقعیت گل خلق می کرد و می جنگید. او بازیکنی بی نظیر در جام جهانی بود. "