پاسخ تابش به بیانیه تراکتورسازی

پاسخ تابش به بیانیه تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته احسان حاج صفی به صورت رسمی به تیم فوتبال تراکتورسازی پیوست تا تلاش باشگاه سپاهان برای جذب این بازیکن خاتمه پیدا کند.


 پس از این انتقال و در شرایطی که مسئولان باشگاه سپاهان با انتشار نامه باشگاه المپیاکوس اعلام کردند که این باشگاه یونانی برای صادر کردن رضایت نامه حاج صفی مبلغ 500 هزار یورو درخواست کرده، صبح امروز باشگاه تراکتورسازی با انتشار بیانیه ای بیان کرد حتی یک ریال هم برای گرفتن رضایت نامه حاج صفی به المپیاکوس پرداخت نکرده و همچنین باشگاه سپاهان را به بی اخلاقی در این پرونده محکوم کرد.

در همین رابطه مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص بیانیه باشگاه تراکتورسازی و محکوم کردن سپاهانی ها به برقراری ارتباط با باشگاه یونانی، گفت: واقعا متاسفم برای باشگاه تراکتورسازی که برای جذب یک بازیکن اخلاقیات را هم زیر پا می گذارد. ما تیمی با هویت و اخلاق مدار هستیم و اینقدر گنجینه های پر از افتخارات داریم که نیازی نیست، با تیم هایی که افتخاری ندارند خود را درگیر کنیم.


تابش در ادامه توضیح داد: اما در مورد حاج صفی اینکه، ما از روز اولی که المپیاکوس ایشان را در لیست مازاد خود قرار داد، مذاکرات را برای جذب ایشان آغاز کردیم. خود آقای حاج صفی به ما گفت که تیم المپیاکوس مافیایی ترین تیم دنیاست و آمدنم به این تیم اشتباهی بزرگ بود. شما مستقیم با باشگاه مذاکره نکنید، چون بعید است که با سپاهان راه بیایند و شما بهتر است از طریق مدیر برنامه هایم مذاکره را ادامه دهید.


مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به روند مذاکره با حاج صفی، تاکید کرد: بنده و آقای فتاحی بارها با مدیربرنامه های حاج صفی صحبت کردیم و حتی یک بار هم درخواست کردیم که آقای قلعه نویی که اصلا در مورد مسائل بازیکن ورود نمی کند با مدیربرنامه و خود احسان صحبت کند، اما بعد از چند روز متوجه شدیم که انگار هیچ اتفاقی نمی افتد و همه آدرس هایی که به ما می دانند غلط بود. پس از این اتفاقات مستقیما به باشگاه المپیاکوس نامه رسمی زدیم؛ که همه مردم هم آن نامه و هم جواب باشگاه یونانی را دیدند که درخواست 500 هزار یورو برای صادر کردن رضایت نامه کرده بودند و نامه درخواست جذب قرضی ما را هم بی جواب گذاشتند.


مسعود تابش در ادامه به حدود مبلغی اشاره کرد که برای جذب احسان در نظر گرفته بودند و ادامه داد: با توجه به قیمت حاج صفی، به او پیشنهاد دادیم که جداگانه مبلغ قابل توجهی پرداخت می کنیم ولی ایشان گفت که تراکتورسازی خیلی بیشتر از این پرداخت می کند  و چون باشگاه فولاد مبارکه سپاهان دارای ردیف بودجه مشخص است و همه حساب کتاب ها به دقت بررسی می شود، نمی توانستیم این پول هنگفت که حدودا 12 میلیارد تومان می شد را پرداخت کنیم.


تابش افزود: من نمی دانم چرا برای باشگاه تراکتورسازی سنگین تمام شده است؛ مگر ما گفتیم که تراکتورسازی 12 میلیارد به المپیاکوس و حاج صفی داده است. گفتیم هزینه برای ما اینقدر می شود؛ حالا شاید تراکتورسازی کمتر و یا حتی بیشتر از این مبلغ هزینه کرده باشد.  حالا اینکه باشگاه المپیاکوس از ما برای آزاد کردن حاج صفی 500 هزار یورو درخواست کرده و اکنون آنها مدعی اند که بدون پول وی را جذب کرده اند، قضاوت با مردم است.


مدیرعامل سپاهان اینگونه حرف هایش را خاتمه داد: پرونده حاج صفی برای ما تمام شده و خوشبختانه در تیم سپاهان آنقدر بازیکنان متعصب  و توانمندی حضور دارند که با این نفرات و درایت آقای قلعه نویی قدرت خود را در زمین مسابقه به نمایش خواهیم گذاشت.