مسعود تابش: کل بودجه فوتبالی سپاهان 50 میلیارد است نه شش بازیکن!

مسعود تابش: کل بودجه فوتبالی سپاهان 50 میلیارد است نه شش بازیکن!

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: آقایانی که فقط هیاهو می کنند بدانند کل بودجه تیم فوتبال سپاهان 50 میلیارد تومان است نه قرارداد شش بازیکن!

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار سایت فوتبالی در خصوص واکنش مسئولان پرسپولیس به صحبت هایش که عنوان کرده بود " شش بازیکن پرسپولیس بالای 50 میلیارد توامن قرارداد بسته اند" اظهار داشت: اهل کری خوانی نیستم. من روی همان حرفی که بازیکن ملی پوش پرسپولیس به مجری برنامه زنده تلویزیونی درباره آپشن های قراردادهایشان عنوان کرد استناد کردم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: من خودم می گویم لطفا وارد مسائل بقیه تیم ها نشوید ولی چطور می شود کالدرون که سه چهار ماه است به ایران امده می گوید از مهندسی بازی های سپاهان حرف می زند. درباره رقم قرارداد بازیکنانمان نیز صحبت کرده است.

تابش درباره میزان بودجه سپاهان برای فصل جاری به فوتبالی گفت: هشتاد تیم ورزشی را اداره می کنیم و بودجه باشگاه صرف تمام این تیم ها در رشته های مختلف می شود. درباره تیم فوتبالمان نیز شفاف از همین جا اعلام می کنم در مجموع نزدیک به 50میلیارد تومان بوده است که بخشی ز آن را باید از راه درآمدزایی تامین کنم.

تابش درباره بیانیه های متوالی باشگاه پرسپولیس پس از صحبت های او اذعان داشت: بگذارید هر چه می خواهند بگویند و تهدید کنند. من با آقای انصاریفرد که بسیار برای محترم است کاری ندارم. می دانم انسان با شخصیت و شریفی است. با پرسپولیس هم کاری ندارم و برای این تیم و هوادارانش احترام قائلم اما با کسانی که به تازگی وارد فوتبال ایران شده اند و می خواهند همه چیز را تلخ جلوه دهند کار دارم و پاسخ آنها را دادم. انصاریفرد نباید بگذارد مربی خارجی تازه وارد تیمش درباره همه چیز صحبت کند.

تابش درباره آخرین وضعیت سپاهان اصفهان افزود: خوشبختانه بازیکنان مصدوم تیم نظیر محسن مسلمان، محمد ایرانپوریان، ولادیمیر کومان شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده اند که می تواند کمک شایانی به ما کند.

مدیرعامل سپاهان در ادامه بار دیگر صحبت هایش را سمت  گفته های سایرین برد و تصریح کرد: به ما تهمت زده اند که برای یک فصل به کومان 800 هزار دلار می دهیم. والله نصف این رقم را هم با او قرارداد نبستیم و به او بیشتر از همان رقم هم نمی دهیم.

وی درباره احتمال تغییر در لیست بازیکنان سپاهان در نیم فصل خاطرنشان کرد: تا کنون درخواست های کادرفنی را برآورده کردیم. با آقای قلعه نویی ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی داریم. اگر تصمیمی برای تقویت تیم برای لیگ قهرمانان آسیا در نظر داشته باشد به آنها رسیدگی می کنیم.