لاکازت: بازیکنان آرسنال مانند یک کودک از امری درس می گیرند

لاکازت: بازیکنان آرسنال مانند یک کودک از امری درس می گیرند

سایت رسمی فوتبالی - الکساندر لاکازت، مهاجم آرسنال، مدعی شد که بازیکنان این تیم مانند کودکان از سرمربی جدید، اونای امری، درس می گیرند.

به گزارش فوتبالی، لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال، موفق شد گل پیروزی بخش تیمش در پیروزی 3 - 2 برابر کاردیف را به ثمر برساند تا دومین پیروزی این تیم در لیگ برتر را به دست بیاورد. 

الکساندر لاکازت باور دارد که بازیکنان آرسنال مانند کودکان تحت تعلیم اونای امری هستند.

اما آرسنال با توجه به سبک جدید پرسینگ تیم هنوز از نظر دفاعی ضعیف است و پیتر چک در تلاش است تا با شیوه جدید شروع بازی از مقابل دروازه کنار بیاید. 

لاکازت اعتقاد دارد که سازگاری با این سبک بازی زمان می برد و مشکلات ایجاد شده اجتناب ناپذیر است. 

مهاجم سابق لیون که تیمش دو پیروزی و دو شکست برابر چلسی و منچسترسیتی کسب کرده اظهار داشت: " ما درس های زیادی گرفتیم اما سرمربی معتقد است که ما همچنان گل هایی را دریافت خواهیم کرد. ما اشتباه می کنیم چون مانند کودکان در حال یادگیری هستیم. بنابراین این اتفاقات طبیعی است. ما هر هفته بهتر می شویم. "

الکساندر لاکازت گل پیروزی بخش آرسنال در دیدار برابر کاردیف را به ثمر رساند. 

وی افزود: " با وجود این که تا اینجا دو شکست در کارنامه خود داریم اما شرایط به صورت کلی خوب است. آنها قهرمان دو فصل گذشته بودند. همه از دیدن بازی ما لذت بردند. "

اولین بازی آرسنال پس از تعطیلات بازی های ملی در خانه نیوکاسل برگزار می شود.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی برابر کاردیف از نظر روانی به این تیم کمک کرده، گفت: " بله این پیروزی خوب و مهم بود. وقتی بازی برابر کاردیف آغاز شد با خودمان گفتیم خب حالا ما می توانیم همانطور که در خانه بازی می کردیم، بازی کنیم. "