توانایی خاص لاکازت برای کمک به آرسنال

توانایی خاص لاکازت برای کمک به آرسنال

سایت رسمی فوتبالی - الکساندر لاکازت معتقد است او توانمندی های منحصر به فردی دارد که به آرسنال کمک می کند.

به گزارش فوتبالی، الکساندر لاکازت در بازی قبل از روی نیمکت وارد زمین شد و به آرسنال در کسب پیروزی سه بر یک برابر وستهام کمک کرد.

 در سه بازی آغازین فصل او به عنوان بازیکن جانشین مورد استفاده قرار گرفته است. اما با بازی خوبش برابر وستهام پیامی را برای اونای امری فرستاد. آرسنال امیدوار است تا با رویارویی برابر کاردیف در روز یکشنبه بتواند شرایط را تغییر دهد.
 
 الکساندر لاکازت اعتقاد دارد او در مقایسه با هم تیمی هایش در آرسنال، توانمندی های کاملا منحصر به فردی دارد.

لاکازت بعد از اینکه از نیمکت به داخل زمین آمد ، تفاوت واقعی را در بازی برابر وستهام رقم زد. او نقش بسیار مهمی را در بازی سازی گل دوم آرسنال ایفا کرد که در نهایت در امارات با نتیجه سه بر یک پیروز شدند.

این مهاجم فرانسوی به عنوان یار تعویضی در سه بازی نخستین فصل آرسنال در لیگ برتر جزیره وارد زمین بازی شده است چرا که اونای امری سرمربی جدید  پیر امریک اوبامیانگ را به او ترجیح داده است.

علی رغم مشکلات مصدومیت و عدم انسجام او در بازی اول لیگ انگلیس ، لاکازت کماکان 17 گل را به ثمر رسانده است و با بازی درخشانش در برابر وستهام پیام محکمی را به امری فرستاده است.

بعد از پیروزی آرسنال، مهاجم پیشین لیون به خبرنگاران گفت : " می دانستم که می توانم به تیم کمک کنم. کاری که من انجام می دهم با دیگران متفاوت است. من فقط می خواهم بازی کنم و همیشه به تیمم کمک کنم.وقتی که از روی نیمکت وارد زمین می شوید، باید برای هم تیمی هایتان آماده باشید. این کاری بود که من سعی کردم انجامش دهم و مشخصا این امر در کسب پیروزی به ما کمک کرد. "

آرسنال اولین سه امتیاز فصلش را برابر وستهام دشت کرد و امیدوار است تا با پیروزی برابر کاردیف در بازی این هفته یکشنبه ورق را برگرداند.

مشخص است که توپچی ها  کماکان در حال تلاش برای سازگاری با شرایط تحت رهبری سرمربی جدید بعد از 22 سال با آرسن ونگر است.
 
 وقتی از لاکازت در خصوص اینکه امری از او چه چیزی خواسته بود سوال شد او پاسخ داد: " سرمربی فقط به من گفت که بازی خودم را انجام دهم همچنین گفت که اگر من خوب بازی کنم خواهیم برد. تفاوت های زیادی تحت رهبری سرمربی جدید وجود دارد. واقعا نمی توان دو مربی را با هم مقایسه کرد ، وقتی بحث فوتبال در میان است، آنها سبک خودشان را دارند. حتی اگر هدف کماکان بازی کردن و ضربه زدن به حریف با استفاده از توپ باشد، تفاوت های زیادی وجود دارد.»