راز گل دیدنی لاکازت به کاردیف (عکس)

راز گل دیدنی لاکازت به کاردیف (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته آرسنال در دیداری حساس به مصاف کاردیف رفت و در ولز، به سختی توانست از سد حریف خود عبور کند اما نقش اول این پیروزی، بدون شک الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی بود.

توپ چی ها در ابتدای بازی موفق شدند  با گل مصطفی از حریف خود پیش بیفتند ولی کاماراس توانست کار را در پایان نیمه اول به تساوی بکشاند. بازی در نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید و آرسنال نیمه کم فروغی را سپری کرد.

اما نیمه دوم اوضاع کاملا متفاوت بود. لاکازت که تا پیش از این بازی، بارها تاکید کرده بود که منتظر فرصت برای درخشش است و اگر به او فضا داده شود، خوش خواهد درخشید، در نیمه دوم نشان داد که به صحبت هایش وفادار است و عامل اصلی پیروزی تیمش در دیدار دشوار شب گذشته بود. او در دقیقه 66 پاس گلی عالی برای پیر امریک اوبامیانگ ارسال کرد تا با ضربه دقیق مهاجم سابق دورتموند، آرسنال بار دیگر از حریف خود پیش بیفتد.

اما حتی این برتری هم برای آرسنال باقی نماند و دنی وارد توانست کار را به تساوی بکشاند. در حالی که فرصت زیادی برای آرسنال باقی نمانده بود، بار دیگر لاکازت خودی نشان داد و پس از دریافت پاس از لوکاس توریرا، با عبور از دو مدافع حریف به زیبایی دروازه کاردیف را باز کرد و تیمش را برای بار سوم پیش انداخت و در نهایت توپ‌چی ها توانستند 3 امتیاز دشوار بازی را کسب کنند.

پس از بازی لاکازت در این رابطه گفت:" واکنش های خوبی از گلر حریف دیدیم و من می‌دانستم که اگر با تمام قدرت شوت بزنم، می‌توانم گلزنی کنم و همینطور هم شد. برای من خیلی مهم بود که شروع خوبی داشته باشم. می‌خواستم به مربی ثابت کنم که می‌توانم در 11 نفر اصلی باشم و فکر می‌کنم این کار را انجام دادم و خوشحالم.