خوشحالی امری از حضور مجدد اوزیل

خوشحالی امری از حضور مجدد اوزیل

سایت رسمی فوتبالی - اونای امری سرمربی آرسنال از مهارت ها و سخت‌کوشی بازیساز آلمانی این تیم در دیداری که آرسنال توانست با حساب 3 بر 2 در مقابل کاردیف سیتی به پیروزی برسد، تمجید کرد.

به گزارش فوتبالی، جایگاه اوزیل در ترکیب آرسنالِ اونای امری، این روزها مورد بحث قرار گرفته است. اینکه آیا او می‌تواند با فشار پرسینگ امری خود را تطبیق دهد یا نه. اوزیل توانست در پیروزی به دست آمده امروز،  ۸۴ دقیقه از بازی را در زمین باشد و اکنون این  بازیکن، مورد تمجید مربی تیمش در پایان بازی قرار گرفته است.

امری گفت: "کیفیت اوزیل به گونه‌ای است که، من معتقدم ما به او نیاز مندیم تا او به ما لحظه های تاثیر گذارش را در بازی اعطا کند. او در نیمه دوم به خوبی کار کرد و در تمامی دقایق بازی تلاشش را انجام داد، در نیمه دوم با توجه به موقعیتش در زمین من فکر کردم که او احساس راحت تری در زمین مسابقه دارد." 

آرسنال بازی سختی را پشت سر گذاشت چرا که حریف تازه به لیگ برتر صعود کرده آنها،. قبل از آنکه الکساندر لاکازت بتواند پیروزی را در ۱۰ دقیقه پایانی برای آرسنال رقم بزند، موفق شد دو بار بازی را به تساوی بکشاند .

سبک بازی آنها به ویژه در عقب زمین موجب انتقاد از سوی کارشناس فوتبال گراهام سونس قرار گرفت، او اعتقاد دارد که آرسنالی ها در انتهای زمین، زندگی را برای خودشان سخت می‌کند

امری از واکنش بازیکنانش به اینکه تیم حریف توانست دو بار بازی را به تساوی بکشاند بسیار راضی است، چرا که آنها با خونسردی این کار را کردند، و اینکه او معتقد است تیم در بسیاری از دقایق سوار بازی بود. او گفت "واکنش ما بسیار مهم بود. این واکنش بسیار خوب بود. ما خونسرد بودیم. مهمترین چیز این است که خونسرد باشید و به کارتان ادامه دهید. ما توانستیم ۷۰ درصد از ۹۰ دقیقه بازی، کنترل بازی را در دست داشته باشیم"