فدراسیون اصفهانی علیه تیم‌های اصفهانی؟!

فدراسیون اصفهانی علیه تیم‌های اصفهانی؟!

وب سایت رسمی فوتبالی- داد تیم‌های اصفهانی از داوری و عملکرد سازمان لیگ برتر به هوا بلند شده است. آن‌ها از فدراسیون فوتبال گله‌مند هستند. فدراسیونی که توسط مدیران اصفهانی اداره می‌شود؛ مهدی تاج و محمد‌رضا ساکت.

به گزارش فوتبالی، در هفته‌ای که گذشت، پنالتی واضح تیم ذوب‌آهن در بازی با پدیده گرفته نشد! این پنالتی آنقدر واضح بود که فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران هم آن را تأیید کرد و گفت: حیدری اشتباه تأثیر‌گذاری در بازی ذوب‌آهن – پدیده داشته و باید برای ذوب‌آهن پنالتی می‌گرفت.
همچنین باشگاه سپاهان از عملکرد داوری فغان سر می‌دهد و در بازی با پارس جنوبی جم بر این عقیده بود که پنالتی اعلام شده به ضرر این تیم توسط داور اشتباه بوده و از سویی ضربه پاس کی‌روش استنلی برای ساسان انصاری که تبدیل به گل شد، اصلاً خطا نبود.
خلاصه این روز‌ها تیم‌های اصفهانی بد‌جوری از فدراسیون فوتبال شاکی هستند! و می‌گویند اصفهانی بودن مهدی تاج و محمد‌رضا ساکت نه تنها هیچ فایده‌ای برای تیم‌های اصفهانی نداشته، بلکه به ضرر سپاهان و ذوب‌آهن تمام شده است.
فدراسیون فوتبال در واکنش به اعتراضات این دو باشگاه سیاست سکوت را درپیش گرفته است. تنها فریدون اصفهانیان در مصاحبه با سایت فدراسیون فوتبال گفته داور باید به سود تیم ذوب‌آهن پنالتی اعلام می‌کرده است.