باقری‌نیا: بازیکنان خارجی فولاد نیاز به زمان دارند

باقری‌نیا: بازیکنان خارجی فولاد نیاز به زمان دارند

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: بازیکنان خارجی فولاد خوزستان نیاز به زمان دارند و بعد از آشنایی بیشتر با فضای ایران از آنها بیشتر استفاده می‌شود.

به گزارش فوتبالی، عبدالمجید باقری‌نیا در گفت و گویی در مورد وضعیت فولاد خوزستان،گفت: شرایط تیم خوب است و بعد از چند روز تعطیلی تمرینات از فردا آغاز می‌شود.

وی در مورد شکست فولاد خوزستان مقابل سایپا تصریح کرد: تنها مسابقه‌ای که استحقاق باخت نداشتیم همین بازی با سایپا بود. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما فوتبال همین است همین است و کاری نمی‌توان کرد. حریف از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کرد و در نهایت برنده شد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد انتقاداتی که به بازیکنان خارجی این تیم بابت حضور روی نیمکت می‌شود، تصریح کرد: ما در تیم دو شکل بازیکن خارجی داریم. یک شکل از بازیکن خارجی ما بازیکینی مثل لوسیانو پریرا است که به واسطه هفت سال حضور در فوتبال ایران شناخت کاملی از فوتبال ایران دارد و در مسابقات مختلف در فصل جاری برای ما به میدان رفته است. اما شکل دیگر بازیکنان خارجی نفراتی هستند که امسال به ایران آمدند و هنوز به شناخت کافی از فوتبال ایران نرسیدند و برای اینکه با شرایط‌ آب و هوایی و فرهنگی هماهنگ شوند نیاز به زمان دارند. رفته رفته این بازیکنان هم بیشتر در تیم مورد استفاده قرار می‌گیرند.