تراکتور2 - ماشین سازی 1 / پیروزی توشاک در اولین دربی

تراکتور2 - ماشین سازی 1 / پیروزی توشاک در اولین دربی

سایت رسمی فوتبالی – تراکتورسازی برنده دربی تبریز شد تا توشاک و تیمش دومین پیروزی متوالی شان در تبریز را جشن گرفته باشند.
به گزارش فوتبالی،  تراکتورسازی و ماشین سازی شروع کننده دیدارهای هفته ششم لیگ برتر بودند که تراکتورسازی موفق شد با نتیجه 1-2 همشهری اش را شکست دهد. تراکتورسازی با این برد به صورت موقت به رده چهارم جدول صعود کرد.

هفته ششم لیگ برتر خلیج فارس، ورزشگاه یادگار امام تبریز، ساعت 18:00

تیم داوری: علی صفایی - محمدرضا مدیرروستا – اسد حاج محمدی – کوپال ناظمی 

ترکیب دو تیم برای این مسابقه بدین شرح است:
ترکیب تراکتورسازی: محسن فروزان ، محمد طیبی ، علی عبدالله زاده، محمدرضا مهدی‌زاده ، دانیال اسماعیلی فر(63 - سوگیتا) ، رضا شربتی ، مسعود شجاعی ، علی‌رضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور ، اشکان دژاگه( 84 - احسان پهلوان) و آنتونی استوکس( 80 - لی اروین)
ترکیب ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی زادگان، رضا خالقی فر، فرید بهزادی کریمی، محسن یوسفی، سید احمد مهدی زاده، توحید غلامی، مسیح زاهدی، سید محمد خرم الحسینی، عزیز معبودی حقیقی و احمدرضا زنده روح( (54 - صادق رضا نیا) 

شرح گل: 

تراکتورسازی 1 ماشین سازی صفر: آنتونی استوکس  در دقیقه 47  پاس عرضی مهدی زاده را به خوبی کنترل کرد و با یک چرخش زیبا و ضربه ای دقیق، دروازه دخسوس را باز کرد.
تراکتورسازی2 ماشین سازی صفر: اشکان دژاگه در دقیقه 59 با یک پاس عمقی مسعود شجاعی را در موقعیت گلزنی قرار داد که کاپیتان تراکتورسازی با ضربه ای دقیق بازی را 0-2 کرد.

تراکتورسازی 2 ماشین سازی 1: عرفان افراز که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود در وقتهای تلف شده یکی از گلهای خورده ماشین سازی را جبران کند.


دقایق حساس

دقیقه 4: پاس دژاگه به اسماعیلی فر رسید که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 13: سانتر فوق العاده مسعود شجاعی روی سر اشکان نشست اما توپ او با کمترین اختلاف ممکن از کنار دروازه دخسوس به بیرون رفت تا اشکان نتواند اولین گلش با پیراهن تراکتور را جشن بگیرد.

دقیقه 18: دومین تلاش اسماعیلی فر برای گلزنی هم به نتیجه نرسید و شوت او را دخسوس گرفت.

دقیقه 28: محسن فروزان کار سختی برای کنترل ضربه سر بازیکن ماشین سازی نداشت.

دقیقه 41: محسن فروزان به کمک تیر دروازه شوت محکم عزیز معبودی را مهار کرد. شوتی که به طور ناگهانی و از پشت محوطه جریمه تراکتورسازی زده شده بود.

دقیقه 54: رضا خالقی فر با یک شوت نه چندان محکم شانسش برای به تساوی کشاندن بازی را امتحان کرد که فروزان به صورت درازکش توپ او را گرفت.

دقیقه 66: سوگیتا بازیکن ژاپنی تراکتور با یک شوت محکم می‎توانست بازی را 0-3 کند اما تیر دروازه مانع گلزنی ضربه زیبای او شد.

دقیقه 78: عزیز معبودی این بار با ضربه سر به دنبال باز کردن دروازه تراکتورسازی بود که فروزان توپ او را مهار کرد.

دقیقه 87: دخسوس با یک واکنش خوب مانع گلزنی نقی زاده شد تا شوت این بازیکن تراکتور را به گل سومش نرساند.

دقیقه 89: ضربه ایستگاهی بازیکن ماشین سازی به تیر دروازه تراکتورسازی خورد.

اخطار: مهدی مهدی زاده(32) اشکان دژاگه(45) از تراکتورسازی،  مسیح زاهدی (63) از ماشین سازی