پیش بازی تراکتورسازی - ماشین سازی؛ دربی تبریز تحت تاثیر شایعه تبانی

پیش بازی تراکتورسازی - ماشین سازی؛ دربی تبریز تحت تاثیر شایعه تبانی

سایت رسمی فوتبالی- دربی تبریز یکی از جذابترین بازیهای هفته ششم لیگ برتر بود.

به گزارش فوتبالی، تراکتورسازی مدل 97 به خاطر سرمربی و بازیکنان سرشناسی که دارد یکی از جذابترین تیمهای این فصل لیگ برتر است. شاگردان توشاک بعد از شکست سنگین در هفته سوم مقابل استقلال، در هفته چهارم اولین برد فصلشان مقابل سایپا را جشن گرفتند و هفته گذشته در بازی فوق العاده دیدنی از شکست مقابل سپاهان در اصفهان فرار کردند. این اولین تجربه توشاک در دربی تبریز خواهد بود.

نکته ویژه: از آنجایی که محمدرضا زنوزی مالک دو باشگاه است، این شایعه از زمان برکناری فیروز کریمی از سرمربیگری ماشین سازی به گوش رسیده که شاید ماشین سازی عمدا به همشهری‎اش ببازد. شایعه ای که مقامات هر دو باشگاه طبیعتا آن را رد کرده اند. البته مدل صحبت کردن مقامات دو باشگاه طوری است که شانس پیروزی تراکتورسازی به مراتب بیشتر از ماشین سازی خواهد بود. نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی گفته تیمش با قدرتمندترین تراکتورسازی تاریخ بازی دارد و آذرنیا سرپرست تراکتور هم گفته تیمی که سایپا را ببرد و از سپاهان امتیاز بگیرد شانس زیادی برای پیروزی در دربی تبریز دارد.

تیمی که نبرده: ماشین سازی بعد از 4 تساوی متوالی، هفته گذشته مقابل ذوب آهن شکست خورد و باید دید می‎تواند در دربی تبریز اولین برد فصل را مقابل همشهری‎اش جشن بگیرد یا نه. به این نکته هم اشاره کنیم که اسماعیل فرهادی ، پیمان بابایی و سید احمد موسوی سه بازیکن ماشین سازی هستند که احتمالا بازی فردا را از دست خواهند داد.

چهره ویژه: رضا مهاجری در حالی به عنوان سرمربی جدید ماشین سازی و جانشین فیروز کریمی انتخاب شده که پیش از این مدیر تیمهای فوتبال تراکتورسازی بود. او همین یکی دو هفته قبل گزینه اصلی هدایت سپیدرود محسوب می شد اما حالا به جای تیم اول محمدرضا زنوزی باید در تیم دوم او کار کند.

وضعیت در جدول: تراکتورسازی با 6 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و ماشین سازی با 4 امتیاز در رده سیزدهم است. 

تراکتورسازی – ماشین سازی 

پنجشنبه 8 شهریور 

ورزشگاه یادگار امام (ره) ساعت 18.00

تیم داوری: علی صفایی – محمدرضا مدیرروستا – اسد حاج محمدی – کوپال ناظمی