عدم اطمینان رئیس سابق رئال مادرید از موفقیت زیدان در منچستر یونایتد

عدم اطمینان رئیس سابق رئال مادرید از موفقیت زیدان در منچستر یونایتد

سایت رسمی فوتبالی - رامون کالدرون رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید معتقد است که زین الدین زیدان، اسطوره رئال مادرید، در صورت جایگزینی با خوزه مورینیو در منچستریونایتد ممکن است با چالش سختی روبرو شود.

به گزارش فوتبالی، زیدان از بخت های نخست جایگزینی مورینیو در منچستر یونایتد به شمار می رود. مورینیو بعد از باخت در دو بازی از سه بازی آغازین لیگ برتر تحت فشار زیادی قرار گرفته است. بنگاه های شرط بندی بیشترین میزان احتمال را برای اینکه مورینیو کارش را از دست بدهد قائل شده اند.

زیدان پس از کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان، در پایان فصل از رئال مادرید جدا شد. اما کالدرون معتقد است که سبک بازی ها در انگلیس بسیار متفاوت از اسپانیا است. و به همین دلیل او مطمئن نیست که زیدان بتواند موفقیت هایش را در این لیگ هم تکرار کند.

کالدرون در گفتگو با تاک اسپورت گفت : "زیدان؟ او ثابت کرده است که می تواند مربی بسیار موفقی باشد. تاکنون هیچ مربی موفق به کسب سه قرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان نشده است. نمیدانم، آنها لیگ متفاوتی دارند، رقابت متفاوت است و با سبک متفاوتی فوتبال بازی میکنند. لیگ برتر در مقایسه با هر لیگ دیگری خصوصا در مقایسه با لالیگا بسیار متفاوت است. "

منچستر یونایتد انتظار دارد روند موفقیتش در بازی با برنلی آغاز شود.

یاران شان دایس همچنان در کسب پیروزی در لیگ ناکام بوده اند.

برنلی با دو شکست و یک تساوی مقابل ساوثهمپتون، تنها یک امتیاز تا به اینجای فصل کسب کرده است.

برنلی در حالی بازی برگشت خود را در لیگ اروپا مقابل المپیاکوس  انجام خواهد داد، که بازی رفت را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرده بود.