واکنش متفاوت رحمتی به شکست برابر السد (عکس)

واکنش متفاوت رحمتی به شکست برابر السد (عکس)

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته استقلال تهران تحت هدایت وینفرد شفر به عنوان یکی از دو نماینده ایرانی حاضر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فصل 2017 / 2018 لیگ قهرمانان آسیا در خانه میزبان تیم قدرتمند و پرستاره السد بود و در پایان در حالیکه با یک گل از حریف خود پیش افتاده بود، روی اشتباهات سریالی بازیکنان استقلال و البته تعویض اشتباه شفر سه گل دریافت کرد تا کار بسیار سختی را در دیدار برگشت برای جبران این نتیجه در خانه حریف داشته باشد؛ سید مهدی رحمتی کاپیتان استقلالی ها که به مانند سایر بازیکنان در باخت شب گذشته تیمش مقصر بود، در میکسدزون از هواداران تیمش عذرخواهی کرد و صحبت های کنایه واری را نسبت به مدیریت قبلی باشگاه و حواشی پیرامون این تیم به زبان آورد.

رحمتی ساعتی پس از مسابقه، با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران استقلال عذرخواهی کرد و نوشت: "با سلام خدمت هواداران و دوستان عزیز، بابت باخت امروز و اشتباه خودم از همه شما عذر خواهی میکنم . ما یک تیم هستیم با هم میبریم و با هم میبازیم ، بخاطر حمایتهاتون دست تک تک شما رو میبوسم . یا حق"؛ نکته متفاوت پست شب گذشته مهدی رحمتی این بود که او برخلاف پست های قبلی خود کامنت هایش را نبست تا هواداران استقلال بتوانند از این طریق صحبت ها، دردل ها و انتقادات خود را به گوش یکی از اصلی ترین لیدران ترکیب شفر برسانند و تاکنون حدود 31 هزار کامنت در پست عذرخواهی رحمتی در صفحه شخصی اش به ثبت رسیده است.

این واکنش متفاوت رحمتی به نظر می رسد بی هدف نبوده است؛ استقلالی‌ها می بایست 22 شهریور در مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر بروند و سپس 26 شهریور در قطر دیدار برگشت خود مقابل السد را برگزار کنند. شفر پیش از این اعلام کرده بود که شرط فیکس شدن از میان حسینی و رحمتی آمادگی آنهاست و اکنون که رحمتی پس از چند نمایش درخشان در دیدار مقابل السد، نمایش خوبی نداشت به نظر می رسد در دیدار نفت، حسینی فیکس شود. البته که برای دیدار برگشت مقابل السد به نظر می رسد بازهم رحمتی باتوجه به تجربیات بالای خود به نظر گزینه اول شفر خواهد بود.