یورش السد به ستاره سوم/ پایان رویای پسران آبی! + عکس

یورش السد به ستاره سوم/ پایان رویای پسران آبی! + عکس

وبسایت فوتبالی- همان روزها که مدیران وقت استقلال دست روی دست گذاشته بودند و رفتن یکی یکی ستاره های تیمشان را تماشا می کردند، هواداران دوآتشه استقلال آتشی به جانشان افتاده بود که تا اعماق وجود می سوختند. کاری هم از دستشان بر نمی آمد و تاسف می خوردند که چرا دوباره در بزنگاه حساس یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تیمشان از هم پاشیده شده. با این حال آنها به انتظار نشستند و با اینکه تیمشان نتایج جالبی هم در لیگ نمی گرفت برای بازی با السد در یک روز غیر تعطیل ورزشگاه را پُر کردند. 

در ادامه نگاهی میندازیم به بازی استقلال و السد که در پایان با حساب سه بر یک به سود تیم قطری پایان یافت.

حسن عفیف بازیکن سرعتی السد بارها جناح راست آبی ها را به هم ریخت. در این صحنه شماره 96 السد پس از یک دو موفق با همبازیش، پژمان منتظری را جا گذاشت و در ادامه با بغل پایی دیدنی گل اول تیمش را وارد دروازه رحمتی کرد.

این همان سر توپ به موقع بغداد بونجاح است. محمد دانشگر در این صحنه یک مغلوب تمام عیار بود. ثانیه ای بعد بغل پای آرام و دقیق بغداد دور از دستان رحمتی به تور رسید.

و بالاخره خطایی از سر ناچاری تا هم مقدمات گل سوم( پنالتی) شکل بگیرد و هم فرشید باقری با دریافت کارت زرد بازی برگشت را از دست بدهد.

مهدی رحمتی در صحنه ای که منجر به پنالتی السد شد مقصر اصلی بود. کاپیتان استقلال یکی از بدترین بازیهای عمرش را به نمایش گذاشت تا خودش هم بداند نوبت سید حسین حسینی است تا دستکش ها را بدست کند. استیصال در چهره کاپیتان موج می زند.

پژمان منتظری هم دیگر نشانی از آن مدافع سختگیر و قبراق سالهای گذشته را ندارد. او بارها در بازی امشب روی سرعت حسن عفیف جا ماند. 

پایان بازی و خوشحالی قطریها! ژاوی این بار با دست پُر آزادی را ترک کرد.

اعتراض ووریا غفوری به بازی امشب تیمش! او حسابی از دست بعضی ها شاکی بود، هرچند که مربیان و سرپرست سعی در آرام کردن ووریا دارند.

عکس ها: علیرضا زینلی