باقری‌نیا: باید در ضد حملات خطرناک‌تر باشیم/ بازی با سایپا از استقلال هم سخت‌تر است

باقری‌نیا: باید در ضد حملات خطرناک‌تر باشیم/ بازی با سایپا از استقلال هم سخت‌تر است

وب سایت رسمی فوتبالی- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: می‌توانستیم در ضد حملات خطرناک تر باشیم و زهردار تر ظاهر شویم و به گل برسیم.

به گزارش فوتبالی، عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگویی در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت: شرایط تیم خوب است. از روز گذشته تمریناتمان را شروع کردیم و برای دیدار مقابل سایپا در هفته ششم آماده می‌شویم.

وی در مورد تساوی بدون گل مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: بازی خوبی بود و نتیجه بد نبود. اگر باهوش‌تر کار می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. تعداد ضد حملات ما زیاد نبود. می‌توانستیم در این امر خطرناک تر باشیم و در 4-5 ضد حمله‌ای که تدارک دیدیم زهردارتر ظاهر شویم و به گل برسیم. باید در ادامه روی این فاز بیشتر کار کنیم چرا که در برخی مسابقات نیاز به این ترفند داریم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد وضعیت ابراهیم عالمه تصریح کرد: منتظر تست های پزشکی این بازیکن هستیم تا شرایط او مشخص شود.

باقری‌نیا در ادامه تأکید کرد: برای رسیدن به شرایطی که مدنظرمان است نیاز به زمان داریم. می‌دانید بازیکنان خوب و تاثیر گذاری مثل سروش رفیعی، تارتار و مهدی زبیدی یک هفته قبل از شروع لیگ به ما پیوستند و برای آمادگی آنها نیاز به زمان است. این بازیکنان باید اعتماد به نفس خود را به دست بیاورند تا بتوانند کیفیت لازم را بروز دهند.

وی در مورد اینکه مطرح شده بود جابر انصاری گزینه فولاد خوزستان است، گفت: خیر در حال حاضر چنین صحبتی وجود ندارد.

سرپرست فولاد در پاسخ به این سوال که مشکلاتی که در بازی با پرسپولیس به وجود آمد در دیدار با استقلال به وجود نیامد، اظهار داشت: اتفاقات بازی با پرسپولیس هم خیلی بزرگ نبود  اما این مسئله را بزرگ کردند. اگر مشکلی به وجود می‌آید باید همه دست به دست هم بدهیم تا این مسئله حل شود نه اینکه باعث بزرگتر شدن مشکلات شویم.دیدید که چند هفته این مشکل در شهرهای مختلف به وجود می‌آمد. این مسائل به هیچ وجه شایسته نیست و نباید فضا را به سمت اختلاف پیش برد. فوتبال برای لذت بردن است و باید کمک کنیم که فوتبال بتواند مردم را به هم نزدیکتر کند و از پرداختن به این حواشی دوری کنیم.