پیش‌بازی استقلال خوزستان - سپیدرود؛ دوباره علی کریمی

پیش‌بازی استقلال خوزستان - سپیدرود؛ دوباره علی کریمی

سایت رسمی فوتبالی - استقلال خوزستان و سپیدرود، دو تیم قعر جدولی لیگ برتر در هفته پنجم به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، سپیدرود با بازگشت علی کریمی قطعا تیم متفاوتی خواهد بود. کریمی فصل گذشته با تلاش بسیار توانست تیمش را در لیگ نگه دارد و حالا دوباره به رشت برگشته است، آن هم در حالی که در میان هواداران سپیدرود محبوبیت زیادی دارد. او در این بازی روی نیمکت نخواهد نشست اما مسلما حضور وی روی سکوها هم  انگیزه ویژه ای را برای بازیکنان تیم رشتی ایجاد خواهد کرد تا پس از کسب فقط یک امتیاز در چهار هفته آغازین، شرایط را دستخوش تغییر کنند و متحول شوند.

در نقطه مقابل استقلال خوزستان قرار دارد. تیم داریوش یزدی پس از متوقف کردن نفت آبادان و پرسپولیس با انگیزه بسیار متفاوتی در این بازی ظاهر می شود. استقلالی ها در صورت پیروزی در این بازی خانگی می توانند از قعر جدول فاصله بگیرند و اوضاع خود را تا حدودی سر و سامان ببخشند. هر دو تیم در این دیدار به دنبال کسب اولین پیروزی خود در این فصل خواهند بود.

استقلال خوزستان و سپیدرود درتاریخ لیگ برتر دو بار به مصاف هم رفته اند که هر دو بازی با تساوی به اتمام رسیده است.

چهره ویژه: خشتان، آقای گل لیگ برتر که استقلال خوزستان برای خریدن وی فقط 50 میلیون تومان هزینه کرده چهره متفاوت میدان خواهد بود. قطعا حالا نگاه خیلی ها به این بازیکن جلب شده و منتظرند تا ببینند او تا چه حدی می تواند به گل زنی های خود برای تیم خوزستانی ادامه بدهد.

استقلال خوزستان - سپیدرود
جمعه، دوم شهریور  1397، ساعت 20:15
ورزشگاه غدیر اهواز
تیم داوری: روح اله شریفی – تورج عیوض محمدی – حمید سبحانی – شاهو اصلانی