استقلال صفر - فولاد خوزستان صفر/ استقلال گلزن ندارد

استقلال صفر - فولاد خوزستان صفر/ استقلال گلزن ندارد

وب سایت رسمی فوتبالی- استقلال در دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان به نتیجه‌ای بهتر از مساوی نرسید.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 20:15 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار پس از تلاش 90 دقیقه‌ای دو تیم ثمری نداشت و بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. 

داور:کوپال ناظمی 

کمک داوران:  علیرضا ایلدروم – حسن انتظاری 

کارت زرد: دانشگر از استقلال و سروش رفیعی، احسان مرادیان و مجتبی نجاریان از فولاد 

کارت قرمز:-

گل:-

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدرى (طارق همام - 66)، پژمان منتظرى، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، فرشید باقرى، فرشید اسماعیلى (روح‌الله باقری - 86)، علی کریمی (نیومایر - 74)، وریا غفوری، الحاجی گرو  و مرتضی تبریزى.

سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب فولاد خوزستان:

احسان مرادیان، ایوب والی، میلاد بدرقه، فرزاد جعفری، رضا میرزایی (مجتبی نجاریان - 77)، میثم دورقی، سینا مریدی، سروش رفیعی (تارتا سوارز - 79)، حسن بیت سعید، صابر حردانی (مهدی زبیدی - 63) و لوسیانو پریرا.

سرمربی: سیروس پورموسوی

دقایق حساس

دقیقه 2: سانتر فرشید اسماعیلی از روی نقطه کرنر با ضربه گرو همراه شد اما توپ به مدافع فولاد برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 5:  حمله استقلال حاصلی نداشت و توپ از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت. 

دقیقه 6: ضربه کاشته فولاد خوزستان را سیدمهدی رحمتی مهار کرد.

دقیقه 12: شوت فرشید اسماعیلی از داخل محوطه جریمه فولاد را مرادیان راهی کرنر کرد.

دقیقه 13: شوت سهرابیان از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 20:ضربه کاشته فولاد خوزستان را سروش رفیعی روی دروازه فرستاد که گرو توپ را راهی کرنر کرد.ضربه کرنر فولاد را رفیعی روی دروازه استقلال ارسال کرد که مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه 25: سانتر دقیق اسماعیلی با ضربه سر سهرابیان همراه شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 31:ارسال بازیکنان استقلال در محوطه جریمه به مدافعان فولاد خورد که بازیکنان استقلال مدعی بودند باید داور پنالتی به سود این تیم بگیرد.

دقیقه 39: پاس بلند علی کریمی پشت مدافعان فولاد به مرتضی تبریزی رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ دروازه مرادیان را باز کرد، اما کمک داور این بازی به نشانه آفساید پرچم زد تا گل استقلالی‌ها مردود اعلام شود.

دقیقه 42: استقلالی‌ها این بار با ارسال روی دروازه فولاد قصد ایجاد موقعیت داشتند که دروازه‌بان فولاد پیش از رسیدن مهاجمان آبی‌پوش به توپ، با مهار توپ این موقعیت را خنثی کرد.

دقیقه 2+45: سروش رفیعی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 3+45: ارسال فرشید باقری از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر پژمان منتظری همراه شد که سنگربان فولاد از روی خط موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 47: کرنر برای استقلال روی اشتباه مرادیان ارسال شد اما بی ثمر بود و مدافعان توپ را دور کردند.

دقیقه 49: توپ پشت مدافعان فولاد را دروازه بان این تیم زودتر از مرتضی تبریزی مهاجم استقلال مهار کرد.

دقیقه 56: روی دفع ناقص محمد دانشگر توپ پشت محوطه جریمه مقابل حسن بیت سعید فرود آمد که ضربه بی دقت او از بالای دروازه استقلال به اوت رفت. 

دقیقه 59: همکاری به موقع الحاجی گرو با خسرو حیدری از ارسال از سمت راست دروازه به محوطه جریمه همراه شد که پاس عرضی او از مقابل مرتضی تبریزی رد شد. 

دقیقه 62: فشار حملات استقلال در نیمه دوم بیشتر شده و سانتر گرو در این دقیقه به تبریزی نرسید.

دقیقه 64: اشتباه مدافع فولاد باعث شد که توپ به گرو برسد این بازیکن خارجی استقلال با بی دقتی توپ را روی دروازه فولاد فرستاد که توپ به بیرون رفت. 

دقیقه 66: خسرو حیدری ضربه کرنر استقلال را زد که توپ بی حاصل به اوت رفت! 

دقیقه 70: فرشید اسماعیلی پس از وقت تلف کردن احسان مرادیان به سمت دروازه بان فولاد رفت و به این موضوع معترض شد که شعارهای تند طرفداران را هم به دنبال داشت.

دقیقه 74: شوت الحاجی گرو خطرناک از کنار تیرک عمودی فولاد راهی اوت شد. 

دقیقه 75: مرتضی تبریزی با سانتر فرشید باقری در چند قدمی دروازه بان در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما توپ را به مرادیان کوبید و فرصت عالی گلزنی را از دست داد.

دقیقه 82: شوت فرشید اسماعیلی خطرناک از بالای دروازه فولاد به اوت رفت.

دقیقه 87: سینا مریدی با شوت غافلگیرکننده‌ای از راه دور دروازه استقلال را تهدید کرد که واکنش رحمتی توپ را به کرنر فرستاد. 

دقیقه 90: یک فرصت گلزنی عالی را بازیکنان استقلال از دست دادند و ارسال طارق را مدافع فولاد زودتر از مهاجم استقلال دفع کرد. 

استقلال-فولاد خوزستان