پیش‌بازی استقلال- فولاد؛ فقط برای سه امتیاز

پیش‌بازی استقلال- فولاد؛ فقط برای سه امتیاز

سایت رسمی فوتبالی - استقلال و فولاد آغازکننده بازی هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی خواهند بود.

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که التهاب و دشمنی میان هواداران فوتبال به خصوص تهرانی ها و اهوازی ها به اوج خود رسیده است، جدال استقلال و فولاد می توانست آتش این اختلافات را شعله ورتر سازد اما در روزهای اخیر مسئولان و هواداران دو تیم سعی کرده اند جو را آرام کنند و حتی کانون هواداران استقلال مدعی است که با گل و شیرینی به استقبال حریف خواهد رفت.

استقلال پس از شکست در جم به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند. غیبت احتمالی فرشید باقری قطعا مثل بازی در جم به ضرر شفر خواهد بود اما نمایش خوب طارق همام نشان داد که استقلالی ها می توانند رویش حساب کنند. نویمایر در نقطه مقابل هنوز به طور کامل از آمادگی برخوردار نیست و نمی توان روی او حساب کرد.

در مورد فولاد، هر چند که پیروزی مقابل نساجی تا حدودی فشارها را از روی پورموسوی برداشته است اما اگر آنها مثل بازی مقابل پرسپولیس در مقابل استقلال هم شکست سنگینی را متحمل شوند، عرصه بر سرمربی فولاد تنگ خواهد شد. 

این بازی به نوعی برای لئاندرو پادوانی خاص است. مدافع برزیلی فصل گذشته استقلال در بازی مقابل فولاد دچار آسیب دیدگی شد و در حال حاضر حتی برای راه رفتن هم مشکل دارد جالب آن که شفر در اولین باری که روی نیمکت استقلال نشست هم مقابل فولاد بازی کرد که حاصل کارش تساوی بدون گل بود هر چند که بازی برگشت با پیروزی چهار بر یک استقلال با هدایت مربی آلمانی در مقابل فولاد به اتمام رسید.

.استقلال در تاریخ لیگ برتر 32 بار به مصاف استقلال رفته که 14 برد، ده تساوی و هشت شکست حاصل عملکردش بوده است. هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر به اندازه استقلال نتوانسته فولاد را شکست بدهد.

چهره ویژه: قطعا سروش رفیعی جذاب ترین چهره بزی استقلال و فولاد خواهد بود. این بازیکن دو هفته پیش در بازی مقابل پرسپولیس نتوانست نمایش خوبی داشته باشد تا برخی او را به کم کاری در مقابل تیم محبوبش متهم کنند و قطعا حالا انگیزه زیادی دارد تا در یکی از پرتماشاگرترین بازی های فصل فولاد بدرخشد و خودی نشان بدهد. البته نباید از بیت سعید غافل شد. مهاجم فولاد قطعا انگیزه بالایی برای انتقام از تیم سابقش دارد.

استقلال - فولاد
چهارشنبه 31 مرداد 1397
ورزشگاه آزادی تهران، ساعت 20:15

بازی هفته قبل: پارس جنوبی جم 1-0 استقلال؛ فولاد 2-1 نساجی مازندران

رتبه در جدول: فولاد در رده پنجم با هفت امتیاز، استقلال در رده هفتم با پنج امتیاز

محرومان: صیادمنش و آقایی از استقلال به خاطر حکم کمیته اخلاق

تیم داوری: کوپال ناظمی – علیرضا ایلدروم – حسن انتظاری – کمیل غلامی