شکاری: قشقایی می خواهد از ملوان امتیاز بگیرد

شکاری: قشقایی می خواهد از ملوان امتیاز بگیرد

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال قشقایی با وجود خرید امتیاز برق شیراز در هفته اول با نام سابق پا به مسابقات گذاشت و سرمربی این تیم می گوید مشکلات حل شده است و دیگر این تیم با نام قشقایی در مسابقات لیگ دسته اول کشور حاضر خواهد شد. شکاری ابتدا در این خصوص به ورزش سه می گوید: با زحماتی که دوستان در سازمان لیگ و هیات فوتبال  استان فارس کشیدند، تیم موفق شد با نام قشقایی مجوز حضور در مسابقات لیگ آزادگان را بگیرد که همین موضوع بازیکنان ما را دچار مشکل کرده بود ضمن آنکه تیم ما دیر تشکیل شده بود و آن شناخت کافی نسبت به نفرات وجود نداشت. با وجود جو خوب بازی و استادیوم اما این تاخیر در تیم تاثیرگذار شد و ما نتوانستیم نتیجه لازم را مقابل حریف کسب کنیم. ضمنا چون حریف سرمربی و تیمش را از قبل جمع بندی کرده بود شناخت خوبی از ما داشت اما هیچ شناختی از آنها نداشتیم بنابراین تمام مسائل و مشکلات دست به دست هم داد تا ما نتیجه دلخواهمان را به دست نیاوریم و از این بازی به بعد عزم مان را جزم کردیم تا از این بازی تمام تلاشمان را به کار ببریم تا نتایج خوبی در ادامه کسب کنیم. 

او در مورد دیدار با ملوان در هفته دوم هم می گوید: ما سختی بازی با ملوان را درک کرده ایم و راجع به آن با بازیکنانمان صحبت کرده ایم. می دانیم که ملوان همیشه یک تیم خوب است، مربی خوبی دارد و شرایط تیم هم باتوجه به آنچه در خصوص آنها شنیده ام خوب است و با علم به این موضوع، جو ورزشگاه انزلی و بازیکنان خوبی که این تیم در این فصل در اختیار گرفته ما به انزلی سفر می کنیم و مصمم هستیم که نتیجه خوبی در این بازی کسب کنیم. قشقایی هم تیم خوبی است و هیچ چیزی از حریفان کم ندارد و تیم لایقی است. ان شاالله که با نتیجه خوبی از انزلی به خانه برگردیم.

از شکاری می پرسیم که آیا بازی نکردن این تیم در هفته اول آنها را دچار مشکل نخواهد کرد که او در پاسخ می گوید: اگر انزلی هفته گذشته در بابل بازی می کرد خیلی بهتر بود چون ما می توانستیم به یک شناخت نسبی از حریف برسیم و با آنالیز آنها به مصاف آنها برویم. اما اکنون با توجه به این اتفاق تیم ملوان برای ما ناشناخته است ولی آنها با بازی ما مقابل رفسنجان از ما شناخت دارند و در مقابل ما با یک ترکیب ناشناخته از آنها بازی خواهیم کرد. البته این را می دانیم که ملوان همیشه در سال های گذشته با یک ساختار مشخص مقابل حریفان بازی می کند و ما با استناد بر آن تیم مان را خواهیم چید.

سرمربی تیم فوتبال قشقایی از حرکت سازمان لیگ در هفته اول و قاطعیتش تقدیر و تشکر کرد و گفت: به نظر من باید پیش از هر چیز به سازمان بابت قاطعیتی که در این فصل و در روز اول مسابقات لیگ آزادگان داشته تبریک گفت. این اولین بار است که در تاریخ 40 ساله فوتبال ما می بینیم که کار به صورت اصولی انجام می شود و بر مبنای قانون همه چیز پیش می رود. چیزی که سال های گذشته شاهد نبودیم و تیم ها با این ذهنیت پا به مسابقات می گذاشتند که چون سازمان لیگ می خواهد مسابقاتش با نظم برگزار شود به هر شکل و نوعی که می خواهند می توانند در لیگ شرکت کنند اما امسال سازمان لیگ قاطعانه برخورد کرد و هیچگونه فشارهای جانبی روی مسئولین تاثیر نگذاشت و به صورت یک سازمان مستقل کارش را بسیار خوب انجام داد و از آنها به خاطر این قاطعیت تشکر می کنم. به نظرم تیم ها باید خودشان را با سازمان لیگ هماهنگ کنند نه آنکه سازمان لیگ خودش را با شرایط تیم ها وفق دهد.