پیش‌بازی استقلال خوزستان-نفت آبادان؛ کدام خوزستانی به بحران می‌رود؟

پیش‌بازی استقلال خوزستان-نفت آبادان؛ کدام خوزستانی به بحران می‌رود؟

سایت رسمی فوتبالی - استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر رو در روی همدیگر صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، خوزستان امسال چهار نماینده در لیگ برتر دارد و از این حیث می تواند به خودش افتخار کند اما حقیقت این است که شروع تیمهای این استان در سه هفته اول لیگ برتر درخشان نبود. فولاد چراغ اول را برای خوزستانی ها روشن کرد و سه امتیاز ارزشمند را مقابل نساجی به دست آورد و حالا باید دید که در دربی خوزستانی ها چه کسی پیروز از میدان خارج خواهد شد.

نفت آبادان و استقلال خوزستان با کسب دو امتیاز در سه هفته اول نشان داده اند که در شرایط آرمانی بسر نمی برند و نتوانسته اند که شروع خوبی داشته باشند. نفت آبادان با هدایت سرجیو در فاز دفاعی کاملا مشکل دارد و ساختار دفاع سه نفره تا کنون جواب نداده است. استقلال خوزستان نیز با وجود کسب یک امتیاز مقابل پرسپولیس در هفته گذشته تیم کم مهره ایست که صرفا برای بقا در لیگ تلاش می کند. هر کدام از دو تیم در بازی جمعه شب بازنده از میدان خارج شوند باید آماده شروع یک بحران باشند و شاید به همین خاطر هر دو تیم به تساوی و این که نبازند هم راضی باشند.

کرار جاسم در ترکیب صنعت نفت قطعا مهمترین چهره در میان بازیکنان تیم آبادانی است. کرار که محبوبیت زیادی هم در میان هواداران نفت دارد در نهایت در این تیم ماندنی شد و یک فصل دیگر بار تیم را به دوش خواهد کشید. دیگر چهره مهم بازی در ترکیب نفت آبادان را می توان عقیل کعبی، مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان دانست که قطعا انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابقش دارد. در نقطه مقابل احمد آل نعمه مدافع باتجربه و فرمانده خط دفاعی استقلال خوزستان است که همه تلاشش را خواهد کرد تا تیم آبی پوش در این میدان دروازه اش را بسته نگه دارد.

استقلال خوزستان و نفت تا کنون چهار بار در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته اند که دو تساوی و یک برد سهم هر کدام از دو تیم بوده است.

استقلال خوزستان - نفت آبادان
جمعه، 26 مرداد 1397
ورزشگاه تختی آبادان
ساعت 20:30
تیم داوری: : علی میرغفاری، رضا سخندان، محمد عطایی