این تیم آخر فصل بازیکن در حد تیم ملی تحویل می‌دهد

این تیم آخر فصل بازیکن در حد تیم ملی تحویل می‌دهد

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال خوزستان که در سه هفته ابتدایی لیگ برتر 2 امتیاز کسب کرده و با تساوی مقابل پرسپولیس تا حدودی توجه ها را به خود جلب کرد، این هفته باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود و اولین دربی استانی فصل خود را پیش رو دارد. احمد آل نعمه، یکی از بازیکنان باتجربه این تیم که مهره مهم خط دفاعی آبی ها نیز به شمار می رود، گفت و گویی با ورزش سه انجام داده که به شرح ذیل است:

خدا را شکر وضعیتمان خوب است. سه هفته از بازی ها گذشته، فکر کنم نسبتا شرایط امتیازی و تیمی ما رو به رشد است. حتما بازی با پرسپولیس را دیدید که چقدر بچه ها خوب کار کردند. بازی با پدیده هم متاسفانه در دقایق پایانی 2 گل دریافت کردیم در حالی که می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.روی هم رفته تیم خیلی بهتر شده و روز به روز به بلوغ تیمی نزدیک می شود. تیم ما نفرات جدید زیادی دارد و 15،16 بازیکن جدا شده اند، همچنین تمرینات را دیر شروع کرده ایم. به همین دلایل نیاز به زمان داریم تا هماهنگی حاصل شود و با نتایج خوب بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

او درباره سختی های کار کردن به عنوان یک مهره باتجربه در کنار بازیکنان جوان گفت: شرایط سخت است ولی به شما قول می دهم حرف های زیادی برای گفتن داریم چرا که تیم خوب و بی حاشیه است. همه بازیکنان یکدل هستند و به موفقیت تیم فکر می کنند. همه تلاش می کنند که روز به روز بهتر شویم. قطعا در هر تیمی انتظار از بازیکنان باتجربه زیاد است علی الخصوص این تیم که جوان است و متاسفانه دیر هم شروع کرده است. اگر ما مثل بقیه تیم ها حداقل یک ماه قبل از شروع لیگ استارت می زدیم، الان شرایط خیلی بهتر بود و بازیکنان خیلی تجربه بیشتری داشتند. حداقل 7 بازی دوستانه می توانست خیلی به ما کمک کند ولی ما فقط 2 بازی دوستانه داشتیم که نمی تواند برای کادر فنی شناخت خوبی از بازیکنان ایجاد کند. ما بزرگتر های تیم تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم کارهای بزرگی برای تیم بکنیم و قول می دهم در پایان فصل خیلی نفرات این تیم پیشنهاد از تیم های بزرگتر خواهند داشت و حتی می توانند کاندیدای حضور در تیم ملی هم باشند.

این بازیکن کهنه کار در خصوص پیشرفت جوان های استقلال خوزستان افزود: خودم تفاوت را بین هفته اول و سوم احساس می کنم. ما در نیمه اول بازی مقابل گسترش فولاد سردرگم بودیم و نمی توانستیم مالکیت توپ را داشته باشیم، چون درک بازی متقابل در بین ما کم بود. اما شما بازی پرسپولیس را ببینید، مقابل تیمی که 2 دوره قهرمان شده و بازیکنان ملی پوش دارد، چقد خوب کار کردیم، موقعیت خلق کردیم، مالکیت توپ داشتیم و موقعیت هم به حریف ندادیم. کار کردن با تیم های جوان شرایط سختی برای کادر فنی و بازیکنان باتجربه دارد. مربی همیشه از باتجربه ها انتظار دارد که تیم را در زمین کنترل کنند. خدا را شکر می کنم که تیم ما هر روز بهتر می شود. بازیکنان باهوشی هم داریم که می توانند در آینده حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند.

آل نعمه از کار کردن با داریوش یزدی اینطور گفت: آقای یزدی یک مربی جوان است که تجربه نسبتا خوبی هم دارد. کمک آقای جلالی بوده، سرمربیگری در دو تیم لیگ یکی را تجربه کرده و فکر می کنم امسال وقتش بود که وارد یکی از چهار تیم استان بشود و کار کند. او مربی با دانشی است و آرزو می کنم در اولین حضورش در لیگ برتر بتواند نتایج مطلوب کسب کند.

مدافع آبی پوشان اهوازی درباره بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود.  اوایل بازی کمی حاشیه داشت، که ما هم از قبل شروع بازی انتظارش را می کشیدیم. این کار خوبی نیست که در ورزشگاه های ما رخ می دهد. البته فقط مختص اهواز نبود و در بازی پرسپولیس و فولاد در تهران هم چنین مسائلی پیش آمده بود. از نظر فنی هم به نظرم خیلی بازی خوبی بود و من شخصا لذت بردم. همه بازیکنان ما اعم از فیکس و بازیکن جانشین خوب کار کردند. همه دست به دست هم داده بودیم که با امتیاز و اگر شد با پیروزی از زمین خارج شویم. کادر فنی و هواداران از ما راضی بودند و انشاالله بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم.

بازیکن باتجربه استقلال پیرامون بازی این هفته مقابل صنعت نفت گفت: دو روز از تمرینات را سپری کرده ایم. آنالیزی هم از نفت آبادان داشتیم. آنها هم تیمی هستند که مثل ما جدید هستند و خروجی های زیادی داشتند. نسبت به پارسال سبک بازیشان تغییر کرده است. شاید تنها تفاوت این باشد که زودتر از ما کار را شروع کردند. انشاالله بتوانیم به پیروزی برسیم. بازی در آبادان خیلی سخت است و مصاف تیم های اهوازی و آبادانی همیشه حساسیت های ویژه ای مثل دربی دارد. قطعا بازی تماشاگرپسندی خواهد شد و امیدواریم امتیاز کامل بگیریم. می توانیم از نبود هماهنگی های لازم در بین بازیکنان صنعت استفاده کنیم تا به پیروزی برسیم.


او درباره گمانه زنی هایی که پیش از شروع فصل در خصوص رتبه و احتمال ناکامی استقلال خوزستان شنیده می شد، گفت: به هر حال تیم ما جدید و جوان است و در بازار نقل و انتقالات خیلی فعال نبود و چند بازیکن خوبش را هم از دست داده بود، خود من هم می گفتم که این تیم شرایط سختی دارد. ولی با تلاش بچه ها و کادر فنی و حمایت مسئولان امیدوارم تیم خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. حتی این وعده را هم می دهم که اگر همین روند خوب را ادامه دهیم، می توانیم آخر فصل حتی در میانه های جدول رتبه خوبی داشته باشیم.

آل نعمه در خصوص ترانسفر یونس دلفی به عنوان یک استعداد خوزستانی به اروپا اذعان داشت: دلفی یک فوتبالیست جوان و آینده دار است. این ترانسفر هم برای خودش، باشگاه و استان خوزستان خوب است. فکر می کنم حقش است به اروپا برود چون در این سن کیفیت بالایی دارد و می تواند راحت پیشرفت کند. این اتفاق اگر بیافتد برای فوتبال خوزستان خیلی خوب می شود. درست است الان خیلی حضور یونس در تیم به ما کمک می کرد، ولی رفتنش به آیندهوون بیشتر می تواند دل هم تیمی ها و هم استانی های او را شاد کند. 

او افزود: ما در تیم سه چهار بازیکن خیلی خوب داریم که در آینده خیلی بیشتر از آنها می شنوید. با چند سال بازی در لیگ برتر، کاندید حضور در تیم ملی و لژیونر شدن خواهند بود.