تمجید والورده از درخشش دمبله مقابل سویا

تمجید والورده از درخشش دمبله مقابل سویا

به گزارش "ورزش سه"، دمبله با گلی دیدنی در فاصله 12 دقیقه مانده به پایان بازی، پیروزی را برای بارسلونا رقم زد. او که فصل گذشته به علت مصدومیت مدت زیادی را از میادین به دور بود، شروع خوبی در فصل جدید داشت و پس از بازی، والورده نیز به تمجید از او پرداخت.


سرمربی بارسلونا گفت:" نمی‌دانم او به بازی‌هایی مثل امروز نیاز داشت یا نه، این سوالیست که باید از او پرسید. او در کنار ماست و انتظارات بالایی از او داریم. او کیفیت بالایی دارد و با ما در اینجاست. به زمین رفت و گلزنی کرد که فکر می‌کنم باید از این بابت خوشحال باشد. هر چه بازی پیش رفت، او بهتر هم شد."


سویا با گل پابلو سارابیا از حریف پیش افتاد ولی جرارد پیکه در فاصله 3 دقیقه مانده به پایان نیمه اول کار را به تساوی کشاند. سپس بارسا با گل دمبله پیش افتاد و با سیوهای عالی تراشتگن، پیروز شد.


والورده ادامه داد:" ما خوشحالیم زیرا ما برای جام می‌جنگیدیم. می‌دانستیم که شرایط متفاوتی خواهد بود. بازی سختی بود زیرا از حریف عقب افتادیم و سپس به بازی برگشتیم. خیلی بازیکن‌ها به تازگی به اردوی ما اضافه شده بودند. هر چه بازی پیش رفت بهتر شدیم. بازی خوبی بود و سویا هم شانس پیروزی داشت. خوشحالیم که فصل را اینگونه آغاز کردیم."