پیش‌بازی سپاهان-پیکان؛ صخره سخت

پیش‌بازی سپاهان-پیکان؛ صخره سخت

سایت رسمی فوتبالی-  سپاهان و پیکان در هفته سوم لیگ برتر رو در روی همدیگر صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان هفته گذشته با شش گل، سپیدرود را در هم کوبید و پیکان در یک پیروزی غیرمنتظره توانست سایپا را با اختلاف سه گل شکست بدهد. اما با وجود این قضیه بعید است که دو تیم در بازی روز جمعه بی گدار به آب بزنند و مقابل همدیگر بخواهند هجومی بازی کنند.

هم سپاهان هم پیکان می دانند که نباختن در این بازی برایشان از این حیث مهم است که می توانند خود را به عنوان یک مدعی در هفته های آغازین لیگ برتر جا بزنند. دو تیم در دو بازی اول چهار امتیاز گرفته اند و می توانند با کسب سه امتیاز این بازی حریف را در جدول لیگ برتر جا بگذارند و خیز مهمی به سمت صدر بردارند.

تیم قلعه نویی یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر است که خیلی زود نقل و انتقالات تابستانی خود را جمع و جور کرده و مطابق انتظار شروعی جدی در لیگ داشته اند. پیکان هم مهمترین بازیکنان فصل گذشته اش را حفظ کرده و در تلاش است که عملکرد نسبتا باثبات فصل گذشته را تکرار کند.

هر چند که در هفته گذشته مهاجمان سپاهان گل کاشتند و گل زدند اما نباید از پیام نیازمند غافل شد، دروازه بانی که می خواهد با درخشش مقابل قاضی و دیگر مهاجمان پیکان به کسب سه امتیاز برای زردپوشان اصفهانی کمک کند.

سپاهان - پیکان
جمعه، نوزدهم مرداد 1397، ساعت 20:30
ورزشگاه نقش جهان اصفهان
تیم داوری: علی صفایی، فرهاد مروجی و محمد هاشمی نسب