آمادگی بیل برای پیشرفت در رئال مادرید

آمادگی بیل برای پیشرفت در رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی - گرت بیل در واکنش به آغاز کار تحت نظر خولن لوپتگی گفت که کار کردن با یک مربی جدید هرگز آسان نیست.

گرت بیل مدعی شد که رئال مادرید همچنان در حال تطابق پیدا کردن با حضور و سبک خولن لوپتگی است و همچنین تأکید کرد که پس از جدایی رونالدو مشکلی در خط حمله وجود نخواهد داشت.

رئال مادرید موفق شد روز سه شنبه در چارچوب بازی‌های اینترنشنال چمپیونز کاپ با حساب ۲ - ۱ رم را شکست دهد‌. گرت بیل پاس گل اول رئال مادرید را به مارکو آسنسیو داد و سپس گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند تا به عملکرد تاثیرگذار خود در بازیهای پیش فصل ادامه داده باشد.

بیل در بازی قبلی مادرید برابر یوونتوس نیز یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند اما او می‌گوید سازگار شدن با سبک لوپتگی که در پایان فصل جانشین زین الدین زیدان شد چندان ساده نیست.

بیل در صحبت با تلویزیون رئال مادرید گفت: " این کار همیشه دشوار است. مربی جدید با ایده‌های جدید اینجاست و ما هنوز باید در بعضی مسائل پیشرفت کنیم. بازی با مربی جدید هرگز آسان نیست اما مشکلی در خط حمله نداریم. ما کارهای مورد نظر مربی را انجام می‌دهیم، گلزنی می‌کنیم و پیروز مسابقات هستیم. ما می‌خواهیم فصل جدید را آغاز کنیم. "

دنی سبایوس نیز معتقد است که سبک و برنامه‌های لوپتگی با زیدان متفاوت است و درباره خط حمله رئال مادرید با بیل موافق است.

انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی رونالدو به یوونتوس گمانه‌زنی‌هایی درباره خرید مهاجم جدید توسط رئال مادرید را به دنبال داشت اما سبایوس بر این باور است که استعداد بنزما و بیل و آسنسیو جای خالی رونالدو را پر خواهد کرد.

سبایوس اظهار داشت: " سبک بازی، جاگیری و پاس کاری ما تغییر کرده است. این چیزی است که سرمربی جدید از روز اول از ما خواست. این تیم با حضور بیل و آسنسیو و بنزما خط حمله خوبی دارد. لوپتگی توجهی به عدم حضور کریستیانو رونالدو ندارد. "