فتحی: در برخورد وریا با حبیب زاده هیچ تعمدی وجود نداشت/ برای بهبودی پادووانی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

فتحی: در برخورد وریا با حبیب زاده هیچ تعمدی وجود نداشت/ برای بهبودی پادووانی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد

سایت رسمی فوتبالی- سرپرست باشگاه استقلال در خصوص مسایل مختلف این باشگاه گفت و گویی انجام داد که در ادامه می خوانید.

                            

به گزارش فوتبالی، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه  استقلال گفت: تیم ما در دیدار با ذوب آهن عملکرد مطلوبی داشت و شایسته پیروزی بود. به خصوص در نیمه دوم که فرصتهای بیشتری داشتیم و میتوانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم اما با بدشانسی این اتفاق نیفتاد. به هرحال فوتبال همین است اما استقلال روند رو به رشدی در پیش گرفته و بدون تردید بهتر هم خواهد شد.


سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به صحبت هایی که در خصوص داوری این مسابقه مطرح شده، اظهار داشت: ما همواره احترام به داور را سرلوحه کار خود میدانیم و اصول باشگاه همین است. اما متاسفانه اظهار نظرهایی از سوی برخی افراد مسئول و بعضا غیر مسئول در مورد برخورد وریا غفوری با بازیکن ذوب آهن مطرح شده و این بازیکن را مستحق کارت قرمز دانسته اند که چند سوال را به ذهن متبادر میکند. دوستانی که این گونه در مورد برخورد وریا غفوری صحبت میکنند، در مورد اخراج نشدن بازیکن پیکان به دلیل انجام خطای شدید روی سجاد آقایی و شکسته شدن قلم بند او نیز مصاحبه کردند؟ یا مردود اعلام کردن گل سالم استقلال در نیمه دوم توسط میلاد زکی پور؟ آیا کارت زرد دوم و اخراج محمد دانشگر درست بود؟ دوست دارم عزیزانی که در مورد بازی با ذوب آهن صحبت میکنند، فقط یک موضوع را بزرگنمایی نکنند و همه مسایل مورد نظر را مد نظر قرار دهند.


فتحی در ادامه افزود:
مجموعه باشگاه استقلال از اتفاقی که برای رضا حبیب زاده افتاده بسیار ناراحت است و برای این بازیکن آرزوی سلامتی و بازگشت هرچه سریعتر به میادین را داریم. به نوبه خودمان هر کمکی هم از دستمان بربیاید، انجام میدهیم. در برخورد وریا با حبیب زاده هم هیچ تعمدی وجود نداشت و در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص است که وریا اصلا او را ندید و هدفش زدن توپ بود.


سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به مراسم تقدیر از لئوناردو پادوانی توسط کمیته مشوقین باشگاه در دیدار این هفته مقابل تراکتورسازی، گفت: پادوانی بازیکن عزیز استقلال است و همه هم و غم ما بهبودی هرچه سریعتر ایشان است و برای این کار از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نکرد. زمانی که عضو هیات مدیره بودم، یک بار به ملاقات ایشان رفتم و طی چند روز آینده نیز همراه با دکتر نوروزی دوباره به ملاقات پادو میروم. هر نیازی که ایشان داشته باشد را برآورده میکنیم تا هیچ دغدغه ای جز درمان نداشته باشد.