پیغام تیموتی وه‌آ برای هواداران پاریسن ژرمن

پیغام تیموتی وه‌آ برای هواداران پاریسن ژرمن

سایت رسمی فوتبالی - تیموتی وه‌آ، بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا، روز شنبه در جریان سوپرکاپ فرانسه موفق شد یکی از چهار گل برتری پی اس جی برابر موناکو را به ثمر برساند و پس از این گل از هواداران پاریسن ژرمن تشکر کرد.

وه‌آ، پسر ۱۸ ساله اسطوره بزرگ فوتبال جرج وه‌آ، پس از ۶۷ دقیقه حضور در میدان روی یک شوت از داخل محوطه جریمه موفق به گلزنی شد.

این دومین گل این بازیکن در بازی های پیش فصل پی اس جی بود و پس از بازی در پیغامی به هواداران گفت: " از تمام هواداران فرانسوی خودم خصوصا طرفداران پاریس تشکر می کنم. ناراحتم که نمی توانم از تک تک شما تشکر کنم اما به دلیل حضور شماست که هر صبح خوشحال از خواب بیدار می‌شوم تا به تمرین بروم و در زمین با تمام وجود تلاش می‌کنم. من هم مانند همه رویاهایی دارم و صادقانه باید بگویم که خدا بسیار بخشنده است چون بدون او من شانس حضور در فرانسه و بازی برای این تیم بزرگ را نداشتم. در نهایت من بسیار خوش شانس بودم که یکی از بازیکنان جوان پاریسن ژرمن هستم و سخت برای موفقیت تیم و شما هواداران تلاش خواهم کرد. همه شما را دوست دارم‌. "

سرمربی پی اس جی، توماس توخل، گفت که از این پیروزی بسیار خوشحال است و اضافه کرد: " از بازی که امروز عصر دیدم بسیار لذت بردم. این نتیجه عادلانه بود. هواداران؟ آنها بی نظیر هستند. می‌توانید ببینید که مردم واقعا تیم و بازیکنان ما را دوست دارند. استعدادها و ستاره های بزرگی در پی اس جی حضور دارند. مرد مست که بازی ما را دوست دارند و این تور بسیار موفقیت آمیز بود."

ماه گذشته وه‌آ - که انتظار می رود تحت نظر توخل بازی های بیشتری در پاریس انجام دهد - گفت آرزویش این است که: " در نهایت بازیکنی بزرگ از آمریکا و نیویورک شوم و بازیکن ثابت تیم ملی کشورم باشم. "

او اضافه کرد: " من برای رسیدن به اینجا بسیار تلاش کردم. بسیاری از مردم می گفتند که من تا ابد زیر سایه پدرم خواهم ماند. من از نام پدرم برای ایجاد انگیزه و پیشرفت استفاده کردم چون همان قدر که پدرم را دوست دارم، تلاش می کنم تا نام خودم را در این فوتبال ماندگار کنم. "