بمب جدید بارسا؛ ویدال در تست های پزشکی بلوگرانا

بمب جدید بارسا؛ ویدال در تست های پزشکی بلوگرانا

به گزارش "ورزش سه"، این ادعایی است که نشریه اسپورت مطرح کرده است.

در حالی که به نظر می رسد انتقال رابیو به بارسا به دلیل مخالفت پاری سن ژرمن غیرممکن باشد، مسئولان بارسا حالا به سراغ آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی 31 ساله مونیخی ها رفته اند. طبق ادعای اسپورت، چند روزی است که مذاکرات دو طرف شروع شده و ویدال در نهایت امروز قول شفاهی خود را به مسئولان بارسا داده است.

طبق همین گزارش، پیش بینی می شود که ویدال تا ساعتی دیگر به بارسون بیاید و در تست های پزشکی بارسا شرکت کند. بلوگرانا حاضر است برای این انتقال 30 میلیون یورو به بایرن مونیخ پرداخت کند. ویدال چند فصل پیش نیز مدنظر بارسا قرار داشت ولی در نهایت ترجیح داد یوونتوس را به مقصد بایرن ترک کند.

گفته می شود که نیکو کوواچ، سرمربی جدید بایرن، علاقه خاصی به ویدال ندارد و او را در فهرست فروش گذاشته است و به همین دلیل جدایی او بر خلاف لواندوفسکی با مانع روبرو نخواهد شد. از اینتر و آث میلان نیز به عنوان دیگر باشگاه های خواهان ویدال یاد می شود ولی به نظر می رسد که بارسلونا گوی سبقت را ربوده باشد.

او احتمالا چهارمین خرید فصل آبی و اناری ها خواهد بود. از مزایای جذب ویدال می توان به شم گلزنی، قدرت جنگندگی و تجربه بسیار بالای او اشاره داشت و از معایب آن نیز سن بالا و نیز مصدومیت های متعدد از ناحیه زانو در فصول اخیر.