ستاره مورد علاقه لئو مسی در راه بارسلونا (عکس)

ستاره مورد علاقه لئو مسی در راه بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اریک آبیدال مدیر ورزشی جدید بارسلونا قصد دارد در اولین تابستان حضور خود عملکردی تاثیرگذار داشته باشد. بعد از لغو انتقال آنتوان گریزمان، او به سراغ آدرین رابیو هافبک پاری سن ژرمن رفت اما خود آبیدال نیز می دانست جذب بازیکن از تیمی که ناصر الخلیفی مالک آن است کار آسانی نخواهد بود و به همین دلیل پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد حالا در اولویت لیست خرید بلوگرانا قرار گرفته است.

بارسا به دنبال یک هافبک سطح اول با توانایی بالا در زمین حریف و گلزنی است و گرچه رابیو گزینه خوبی برای آنها بود، اما پاری سن ژرمن علاقه ای به فروش هافبک خود ندارد.

اما پل پوگبا علاوه بر داشتن صفات مورد نظر بارسا، قدرت رهبری و تجربه حضور در بالاترین سطح را نیز در کارنامه داشته و علاوه بر این بازیکنی است که انتقال او بیشتر مد نظر رسانه ها خواهد بود و به همین دلایل، پوگبا حالا تبدیل به گزینه جذاب تری برای بارسلونا شده است.

لیونل مسی علاقه زیادی به سبک بازی پوگبا داشته و این بازیکن را همیشه مورد تحسین قرار می دهد؛ همین مورد می تواند نقش مهمی در تسهیل این انتقال بزرگ به بارسلونا ایفا کند.

در ابتدای تابستان مینو رایولا انتقال موکل خود را به بارسلونا پیشنهاد داده بود که ابتدا این گزینه رد شد اما حالا و با توجه به عدم کامیابی در انتقال گریزمان، نام پوگبا دوباره تبدیل به گزینه ای روی میز شده است و با توجه به مشکلات تاکتیکی ستاره فرانسوی با مورینیو و البته رابطه خوبی که او با اریک آبیدال دارد، او می تواند تبدیل به شاه ماهی بارسلونا در تابستان امسال شود.

اگرچه بارسلونا خبر دیروز توتو اسپورت مبنی بر ملاقات بین آنها و پوگبا در لس آنجلس را تکذیب کرد، اما نمی توان کتمان کرد آبی اناری ها در حال بررسی این گزینه هستند.

حضور مدیر برنامه ای مانند مینو رایولا و البته بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر در تاریخ 9 آگوست می تواند شرایط این انتقال را دشوار سازد اما فراموش نکنیم رابطه نامناسب پوگبا مورینیو و البته علاقه لیونل مسی به سبک بازی این بازیکن، ممکن است پوگبا را راهی نوکمپ کند.