پیش‌بازی استقلال خوزستان-پدیده؛ جدال با احتیاط

پیش‌بازی استقلال خوزستان-پدیده؛ جدال با احتیاط

سایت رسمی فوتبالی – استقلال خوزستان پس از تساوی مقابل ماشین سازی در دومین هفته لیگ برتر رو در روی پدیده قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، استقلال خوزستان تمرینات پیش فصل را خیلی دیر آغاز کرد و تساوی خارج از خانه مقابل ماشین سازی برایشان نتیجه خوبی بود. خوزستانی ها بازیکنانی زیادی را از دست داهد اند و زمان کافی برای هماهنگی نداشتند و نمی توان فعلا انتظار چندانی از آنها برای نمایش درخشان داشت. از طرفی پیده جدا از باختی که در هفته اول در خانه مقابل پرسپولیس داشت، پس از شکایت ایگور پراهیچ روزهای پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته چرا که زمزمه هایی در مورد سقوط به لیگ دسته دو در صورت نپرداختن بدهی پراهیچ برایشان وجود دارد.

بدون هیچ تردیدی شاخص ترین چهره استقلال خوزستان رضا رویشی است. استقلال خوزستان می داند که برای این که با خیال راحت به هفته های پایانی برسد و ترس از سقوط را حس نکند حق امتیاز دادن در خانه را ندارد. آنها برای کسب سه امتیاز در مقابل پدیده روی مهاجمانشان حساب ویژه ای باز خواهند کرد که درویشی برای این بازی کوهی از انگیزه خواهد بود. در نقطه مقابل سعید صادقی، مدافع پدیده که نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشت برای این که تیم یحیی گل محمدی دروازه اش را بسته نگه دارد نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

بازی هفته گذشته در لیگ: 

پدیده 0-1 پرسپولیس

ماشین سازی 1-1 استقلال خوزستان

تیم داوری: شاهو اصلانی، بابک عباسقلی زاده، فرزاد بهرامی

پنجشنبه، یازدهم مرداد 1397 ساعت 20:45

ورزشگاه غدیر اهواز